وحدت نمونه بارز امر به معروف در جامعه است


وحدت نمونه بارز امر به معروف در جامعه است

قروه- فرماندار قروه یکی از مصادیق مهم امر به معروف را وحدت میان مردم دانست و بر ایجاد حس مسئولیت برای بیان ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز کولانی بعد از ظهر امروز شنبه در همایش بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان قروه اظهار داشت: تعریف ساده امر به معروف و نهی از منکر در این است که آحاد جامعه را در برگرفته و نسبت به این مسئله احساس مسئولیت کنند.

به گفته وی یکی از مصادیق امر به معروف در استان کردستان و بالأخص در شهرستان قروه مسئله وحدت است و مصداق منکر آن هم ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت می باشد.

کولانی با تأکید بر اینکه وحدت همان امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: تمامی مناسبت های مختلف فرصتی است که زمینه تعالی وحدت را بهتر فراهم می کند و در واقع نیاز اساسی جامعه امروز یکپارچگی و وحدت میان مردم است.

وی حفظ وحدت را عامل تقویت جایگاه نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: وحدت نمونه بارز حس مسئولیت داشتن در برابر مسایل جامعه است و اگر روحیه مسئولیت پذیری در جامعه ای بمیرد دیگر وحدت معنا نخواهد داشت.

کولانی احساس مسئولیت را عاملی برای جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی عنوان کرد و ترک امر به معروف و نهی از منکر را ترک تمامی ارزش های والای انقلاب اسلامی خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا