از یک سرقت مسلحانه در میدان وردک جلوگیری شد


فرمان‌دهی امنیه ولایت میدان وردک می‌گوید، نیروهای پولیس ملی مستقر در این ولایت توانسته‌اند که از یک سرقت مسلحانه، پس از یک درگیری با آنان جلوگیری نمایند. دفتر مطبوعاتی فرمان‌دهی امنیه میدان وردک با نشر یک خبرنامه گفته‌است که سارقین قصد سرقت یک عراده موتر از نوع فلان‌کوج مسافربری را داشتند که پس از یک Read the full article... نوشته از یک...

از یک سرقت مسلحانه در میدان وردک جلوگیری شداز یک سرقت مسلحانه در میدان وردک جلوگیری شد

فرمان‌دهی امنیه ولایت میدان وردک می‌گوید، نیروهای پولیس ملی مستقر در این ولایت توانسته‌اند که از یک سرقت مسلحانه، پس از یک درگیری با آنان جلوگیری نمایند.

دفتر مطبوعاتی فرمان‌دهی امنیه میدان وردک با نشر یک خبرنامه گفته‌است که سارقین قصد سرقت یک عراده موتر از نوع فلان‌کوج مسافربری را داشتند که پس از یک درگیری با سارقین جلوگیری شده‌است.

خبرنامه می‎‌افزاید که سارقین دو تن بوده‌اند که یک تن‌ آن‌ها در جریان درگیری از ساحه فرار و یک تن‌ دیگر شان بازداشت شده‌است.

فرمان‌دهی امنیه ولایت میدان وردک از فرد بازداشت شده به نام مبین یاد کرده و علاوه کرده‌است که قضیه تحت تعقیب جدی پولیس مبارزه با جریام جنایی این فرمان‌دهی قرار دارد.

این فرمان‌دهی وعده سپرده‌ که به زودی هم‌دستان این دستۀ از سارقین نیز بازداشت خواهند شد.

به اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی فرمان‌دهی پولیس میدان، فرد بازداشت شده قبل از این نیز دست به چنین عمل‌های زده‌است.

در عین حال به اساس یک خبر دیگر از میدان وردک، روز گذشته جلسۀ مشترک امنیتی تحت ریاست والی این ولایت برگزار شد که شماری از مسؤولان نهاد امنیتی نیز در آن حضور داشته‌اند.

فرمان‌دهی امنیه میدان وردک گفته‌است که در این جلسه روی یک سلسله موارد مهم امنیتی در این ولایت بحث و تبادل نظر صورت و تصامیم لازم در باره اوضاع امنیتی اتخاذ شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط