آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی


نوشته آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی اولین بار در تالاب پدیدار شد. بافت مو به شکل هلندی    گام به گام با این بافت مو خوشگل جلو بروید در ادامه میتوانید با آموزش گام به گام بافت مو خوشگل به شکل هلندی ما را دنبال نمایید .     بافت مو همه ی وقت یکی از راههای جمع کردن مو ولی به سبکی شیک و مدل دار هست. اگر […]

آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی

بافت مو به شکل هلندی

گام به گام با این بافت مو خوشگل جلو بروید در ادامه میتوانید با آموزش گام به گام بافت مو خوشگل به شکل هلندی ما را دنبال نمایید .

بافت مو همه ی وقت یکی از راههای جمع کردن مو ولی به سبکی شیک و مدل دار هست. اگر نمی‌خواهید به سادگی موهایتان را پشت سر جمع کرده و ببندید می‌توانید از انواع بافت ها کمک بگیرید. بافت های متنوعی وجود دارد که بعضی از آن ها پیچیدگی های خاصی دارند. یکی از این مدل ها، بافت موی هلندی هست.

به گزارش تالاب آموزش بافت موی هلندی نیز همانند بافت موی فرانسوی یکی از منظم ترین و شیک ترین مدل هاست. این مدل اگر از دو طرف صورت انجام شود به بافت موی بوکسور مشهور می‌شود. اگر نمیدانید چطور این بافت را انجام دهید، این هشت مرحله میتواند بشما کمک کند.

آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی

بافت موی هلندی

مرحله ۱ : شما برای انجام دادن بافت موی هلندی، ابتدا باید وسایلی که مورد نیازتان هست را فراهم کنید. آن ها حاوی : یک آینه، شانه دم موشی برای قسمت کردن مو، برس موی دندانه دار، کلیپس مو، اسپری مو یا شامپویخشک، میشود.

مرحله ۲ : با بهرهگیری از شانه دم موشی موهایتان را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.سمتی که فعلا نمیخواهید ببافید را با کلیپس مو نگه دارید تا در کارتان اختلال ایجاد نکند. قسمتی که میخواهید ببافید را کمی اسپری مو بزنید و شانه کنید تا مرتب شود.

مرحله ۳ : قسمت باریکی از موهایتان را از جایی که فرق سرتان را باز کرده اید جدا کنید « جلوی سر » و به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت شماره ۱ جلوی سر قرار دارد ، قسمت شماره ۲ وسط و قسمت شماره ۳ پشت قرار می‌گیرد. همانند بافت معمولی این قسمت ها را روی هم قرار دهید « یک زیر دو و سه زیر یک قرار می‌گیرد. »

مرحله ۴ : مرحله گذشته را تکرار میکنید با این تفاوت که هر دوران یک قسمت به اندازه قسمت های قبلی از کناره ها به آن افزون میکنید. «یک قسمت کنار قسمت شماره ۱ و یکی کنار قسمت شماره ۳ ». همین کار را ادامه می‌دهیم تا به قسمت های پایین مو برسیم.

مرحله ۵ : به این مرحله از بافت هلندی که برسید یعنی تمام مو های این سمت از سرتان را بافته اید و چیزی باقی نمانده هست. باید بافت را طوری انجام دهید که از پشت گوش شکل بگیرد. موها را تا پایین ببافید و با یک کش که خیلی مشخص نیست آن را ببندید.

مرحله ۶ : حالا نوبت به سمت دیگر سر می‌رسد. موها رابه همان اندازه قسمت کنید و همان مراحل را در این سمت از سر نیز انجام دهید.

مرحله ۷ : اگر موهایتان را خیلی محکم بافته اید کمی این بافت ها را از هم باز کنید.

مرحله ۸ : روی بافت ها اسپری بزنید تا اگر قسمت هایی ازآن نامرتب هست، مرتب شود. حالا بافت شما تکمیل شده هست و موهایتان مرتب و منظم شده هست. شما با موفقیت موهایتان را با آموزش بافت موی هلندی یا بافت بوکسور جمع کرده اید.

آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی

آموزش کامل بافت مو

رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم مو را اینجا دریافت کنید !

آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی

آموزش گام به گام بافت مو زیبا به شکل هلندی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در