پردیس سینمایی کیان تهران


پردیس سینمایی کیان تهران ، از جمله مدرن‌ترین و مجلل‌ترین سینماهای پایتخت بوده که در جنوب تهران جا خوش کرده است. سینمایی واقع در بزرگراه مشهور نواب که در جهت شمالی- جنوبی تهران قرار دارد. بزرگراهی که به نام بنیان‌گذار و رهبر تشکیلات بنیادگرای فدائیان اسلام سید مجتبی نواب صفوی نام‌گذاری شده است. پردیس سینمایی […] نوشته پردیس سینمایی کیان...

پردیس سینمایی کیان تهران ، از جمله مدرن‌ترین و مجلل‌ترین سینماهای پایتخت بوده که در جنوب تهران جا خوش کرده است. سینمایی واقع در بزرگراه مشهور نواب که در جهت شمالی- جنوبی تهران قرار دارد. بزرگراهی که به نام بنیان‌گذار و رهبر تشکیلات بنیادگرای فدائیان اسلام سید مجتبی نواب صفوی نام‌گذاری شده است. پردیس سینمایی کیان، در 16 مهر سال 1390 هجری شمسی به روی سینما‌دوستان و هنرپروران گشوده شد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که نخستین فیلم به نمایش درآمده در این سینما، فیلم معروف یک حبه قند ساخته کارگردان نامی کشورمان جناب آقای رضا میرکریمی بود.
باید بگوییم که این پردیس سینمایی از سه سالن مجهز با تمامی امکانات لازم تشکیل شده است. در این سالن‌ها، می‌توانید جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران را در محیطی آرام و بی‌دغدغه تماشا کنید. ظرفیت اولین سالن این مجتمع 398 نفر، دومین سالن 368 نفر و سومین آن‌ها170 نفر می‌باشد. گفتنی است که این پردیس، تنها اختصاص به سالن‌های نمایش و دیدن انواع فیلم‌ها ندارد. بلکه، جهت رفاه حال شهروندان تهرانی، رستوران‌هایی نیز در این مرکز پیش‌بینی شده است. مسلماٌ بعد از دیدن فیلمی لذت بخش خوردن غذایی خوشمزه و دلچسب در رستوران های این پردیس واقعاٌ می‌چسبد.
همچنین، برای تفریح کودکان عزیز نیز در این مجتمع فکری شده است. با احداث شهربازی مجهزی در این پردیس، خانواده‌ها دیگر نگران خستگی و بی‌حوصلگی فرزندانشان نیستند. گفتنی است که یکی از سالن‌های این مجتمع به سینما پنج بعدی اختصاص داشته و می‌توانید نهایت لذت و هیجان را در این سالن تجربه کنید. باید بگوییم که مدیر عامل پردیس سینمایی کیان را جناب آقای جمال عادلی بر عهده دارند.
آدرس: تهران، بزرگراه نواب، بعد از پل حق شناس، بلوار چراغی، شماره 41.
شماره تماس: 55861000-(021 )

پردیس سینمایی کیان تهران

پردیس سینمایی کیان تهران

پردیس سینمایی کیان تهران

پردیس سینمایی کیان تهران

پردیس سینمایی کیان تهران

پردیس سینمایی کیان تهرانپردیس سینمایی کیان تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...