معرفی و بررسی بازی Death Worm + لینک دانلود


بازی Death Worm کرم قاتل یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بازی های موبایلی محسوب می‌شود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Death Worm بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه باشید. بازی Death Worm یک بازی زیبا با سبکی شبیه به بازی های آرکید است که...

بازی Death Worm کرم قاتل یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بازی های موبایلی محسوب می‌شود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Death Worm بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

بازی Death Worm یک بازی زیبا با سبکی شبیه به بازی های آرکید است که به دلیل گیم پلی سرگرم کننده توانسته توجه بسیاری از افراد را جلب کند. در این بازی شما باید نقش یک کرم عظیم‌الجثه و نابودگر را ایفاء کنید. این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

معرفی بازی Death Worm

همانطور که اشاره کردیم بازی زیبای Death Worm سبکی شبیه به بازی های آرکید دارد، یعنی شما با محیطی دو بعدی رو به رو هستید و هدایت کاراکتر اصلی بازی را از نمای بغل بر عهده خواهید داشت. کاراکتری که شما در بازی جذاب Death Worm باید آن را کنترل کنید، یک کرم غول پیکر و عجیب است که هدفش فقط در نابودی همه چیز خلاصه می‌شود!

معرفی و بررسی بازی Death Worm + لینک دانلود

برای کنترل کرم قاتل باید از اهرم شبیه سازی شده ای که در صفحه نمایش لمسی گوشی ارائه می‌شود استفاده کنید و مسیر حرکت او را مشخص نمایید. برای کسب امتیاز در بازی باید از زیر زمین به سطح زمین حمله ور شوید و انسان ها، حیوانات، اتومبیل ها، تانک ها و حتی هلیکوپترها را نابود سازید. برای انجام این کار باید ضمن دور خیر در سطح زیر زمین، به سطح بالای آن هجوم آورید و پرشی مرگبار داشته باشید. هرچه در لحظه ورود به سطح زمین سرعت بیشتری داشته باشید، پرش بلندتری هم خواهید داشت و دستیابی به سرعت بیشتر مستلزم دورخیر بیشتر است.

هرچقدر بیشتر تانک ها، اتومبیل ها، حیوانات، انسان ها و موجودات موجود بر روی سطح زمین را بخورید، امتیازی بیشتری هم کسب خواهید کرد. با پیشروی در بازی قادر به ارتقاء توانایی های کرم قاتل خواهید بود. برای مثال می‌توانید جثه او را بزرگ تر کنید یا سرعت حرکتش را تقویت نمایید. در جریان بازی با آیتم های خاصی هم رو به رو خواهید شد. برای مثال ممکن است آیتمی در زیر زمین دفن شده باشد که منجر به افزایش سرعت شما برای مدت زمان محدودی شود یا پوست شما را ضخیم و ضدگلوله کند!

معرفی و بررسی بازی Death Worm + لینک دانلود

بازی Death Worm از نظر گرافیکی نسبتا ساده است و این موضوع سبب شده که حجم بازی کاهش پیدا کند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی نسبتا کم حجم و سرگرم کننده هستید، کرم قاتل (Death Worm) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. صداگذاری بازی Death Worm به شکل بسیار دقیقی انجام شده و تجربه بازی با صدای نسبتا زیاد جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

همچنین ارائه محیط های مختلف و متنوع در بازی Death Worm هم از دیگر نقاط قوت آن است که به نوعی منجر به تنوع بصری بازی می‌شوند. جالب است بدانید که بازی زیبای Death Worm آمار دانلود بیش از ۱۰ میلیون را به ثبت رسانده و این مسئله به وضوح نشان می‌دهد که بازی مذکور تا چه اندازه سرگرم کننده خواهد بود.

معرفی و بررسی بازی Death Worm + لینک دانلود

نقاط قوت

گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده

صداگذاری عالی

حجم نسبتا کم بازی

نقاط ضعف

آیتم های بازی می‌توانست متنوع تر باشند

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور دانلود از کافه بازار

همچنین بخوانید: معرفی و بررسی بازی جنگ زرهی + لینک دانلود

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس