برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر


پول‌نیوز - جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین روز از آغاز نیمه دوم سال جاری با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی، حسن تلیکانی و عیسی امامی اعضای هیات مدیره و همچنین مدیران ادارات ستاد مرکزی،...

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر
پول‌نیوز - جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین روز از آغاز نیمه دوم سال جاری با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی، حسن تلیکانی و عیسی امامی اعضای هیات مدیره و همچنین مدیران ادارات ستاد مرکزی، مدیر شعب استان تهران و رئیس شعبه مستقل مرکزی در محل دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه، مصوبات و میزان پیشرفت اقدامات مطروحه در جلسات پیشین مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف پروژه های تعریف شده ارزیابی شد.

مراحل پیشرفت کار برای راه اندازی سامانه نظرسنجی، گام های موثر برداشته شده جهت بازاریابی و جذب منابع پایدار در استان ها، نحوه اجرای سیاست های اعتباری در نیم سال نخست سال، تغییر و تحولات لازم برای روزهای باقی مانده و غیره از مسائل مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

تعیین اهداف سالانه مدیریت استان ها، تهیه آمار و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی پیشنهادات پرسنلی، رسیدگی به درخواست های مردمی، نظارت بر دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروشگاهی از جمله اقداماتی بود که توسط نجدی مدیر امور استان ها به آنها اشاره شد.

در ادامه، سیاست های اعتباری نیمه اول سال ۹۶، نحوه محاسبه میانگین و شارژ دوره ای اعتبار، تهیه پیش نویس مصوبات کمیته عالی اعتباری، کنترل آمار مصارف و منابع و شاخص حد مجاز ماهانه استان ها و غیره از جمله مطالب مطرح شده در حوزه اعتبارات بود که توسط اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل مطرح گردید.

مرتضی اکبری در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت سالار و سرور شهیدان بیان داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم الحرام یادآور رشادت، ایثارگری و جانفشانی های افراد مظلومی است که برای پایداری اسلام و ایجاد امنیت در تمامیت ارضی کشور از جان خود گذشته و ما را وامدار خود نمودند.

وی با اشاره به موفقیت های حاصله در نیمه اول سال تصریح کرد: این نشست به منظور تحلیل فعالیت های انجام گرفته برای تحقق سیاست های تدوین شده و میزان دستیابی شعب استان ها به این اهداف برگزار شده است و امیدواریم که نتیجه آن چراغ راه مدیریت شعب استان ها برای پیشبرد برنامه ها، تا پایان سال ۹۶ باشد.

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: منابع قرض الحسنه بانک در ۶ ماه ابتدای سال از رشد چشمگیری برخوردار بوده است به نحوی که رشد منابع جذب شده در این مدت با رشد منابع کل سال گذشته برابر می باشد و این امر نشان دهنده شناخته شدن بیشتر این بانک در جامعه و استقبال کم نظیر اشخاص حقیقی و حقوقی از خدمات آن است.

وی خاطر نشان کرد: این روال صعودی باید برای سال های آتی نیز تدوام داشته باشد تا بانک با تقویت نقدینگی بتواند خدمات و تسهیلات بیشتری را به آحاد جامعه خصوصاً اقشار نیازمند مناطق محروم اعطا نماید.

در ادامه این نشست هم اندیشی مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره از عملکرد حوزه های گوناگون ستاد و شعب بانک تقدیر نموده و رهنمودهای لازم برای افزایش رشد و بهبود اقدامات بخش های مختلف بانک ارائه گردید.

شایان ذکر است، در پایان این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس از رشادت ها و جان فشانی های ایثارگران و خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد.

در این راستا از سلیمان توکلی، عیسی امامی، حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره، اکبر ترکیان رئیس اداره حسابداری، فرجی مهماندار رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی، جعفری انصاری رئیس اداره فن آوری اطلاعات و عون الله سلطانیان مدیر شعب استان تهران به عنوان مدیران ایثارگر و مجید وکیل مشاور و رئیس اداره حوزه مدیریت به عنوان خانواده معزز شهدا با اهدای لوح سپاس توسط مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک تقدیر گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید