آیا مار پیتون خانگی، مرگ صاحبش را رقم زد ؟ + تصویر


آیا مار پیتون خانگی، مرگ صاحبش را رقم زد ؟ + تصویر

جسد مرد جوان که دارای جراحت شدیدی بود در حالی پیدا شد که مار پیتون خانگی در کنارش حضور داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشاهده مار پیتون خانگی در کنار جسد صاحبش این گمانه زنی را تقویت کرده است که او احتمالا توسط مار پیتون خانگی کشته شده باشد. جسد " دن براندون " 31 ساله در حالی در خانه اش در " همپشر" انگلیس پیدا شد که مار پیتون خانگی او در کنار جسدش حضور داشت. بنا به گفته پلیس، جسد " دن " در حالی در اتاقش پیدا شد که یکی از مارهای پیتون از قفس بیرون آمده بود. گفته می شود که بدن او دچار جراحت شدیدی شده بود.

آیا مار پیتون خانگی، مرگ صاحبش را رقم زد ؟ + تصویر

این در حالی است که بنا به گفته کارشناسان حیات وحش، مارهای پیتون طعمه هایی که قصد خوردنش را دارند می کشند. در حالی که مرگ مشکوک این جوان ماردوست انگلیسی در هاله‌ای از ابهام است، پلیس قصد دارد تحقیقات بیشتری را در این خصوص انجام دهد. همچنین پلیس در انتظار دریافت نتایج کامل آزمایش سم‌شناسی است تا علت دقیق مرگ این جوان را اعلام کند.

کشته شدن انسان توسط مار پیتون پیشتر نیز گزارش شده بود، اما این نخستین مورد از حمله پیتون به انسان در انگلیس به شمار می رود. در اردیبهشت امسال یک مرد اندونزیایی که توسط مار پیتون غول پیکر بلعیده شده بود در شکم این حیوان پیدا شد. همچنین در سال 2013 نیز یک مامور حفاظتی اهل برمه در حالی که قصد جابجایی مار پیتون را داشت توسط این خزنده کشته شد.

آیا مار پیتون خانگی، مرگ صاحبش را رقم زد ؟ + تصویر

انتهای پیام/

مرگ مشکوک مرد جوان؛ آیا پای مار پیتون در میان است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات خانگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در