بازی Flappy Bird در iOS 11 اجرا نمی شود


بازی Flappy Bird در iOS 11 اجرا نمی شود

هم رسان: Flappy Bird بازی محبوب و اعتیادآوری که چند سال پیش با استقبال بسیار زیادی روبرو شد را به خاطر دارید؟ بسیاری از ما با فروکش کردن موج این بازی آن را فراموش کرده ایم اما هنوز هم برخی از افراد به این بازی علاقه دارند و آن را بازی می کنند. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از...

بازی Flappy Bird در iOS 11 اجرا نمی شود
بازی Flappy Bird در iOS 11 اجرا نمی شود

هم رسان: Flappy Bird بازی محبوب و اعتیادآوری که چند سال پیش با استقبال بسیار زیادی روبرو شد را به خاطر دارید؟ بسیاری از ما با فروکش کردن موج این بازی آن را فراموش کرده ایم اما هنوز هم برخی از افراد به این بازی علاقه دارند و آن را بازی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، خبر بد برای این دسته از افراد این است که بازی Flappy Bird در دستگاه هایی که iOS 11 بر روی آنها اجرا می شود کار نخواهد کرد. Dong Nguyen سازنده این بازی، خود نیز این خبر را تأیید کرده است.
بازی Flappy Bird اولین بار در بهار سال 2013 عرضه شد. این بازی در کمتر از یک سال و تا زمستان سال 2014 بیش از 50 میلیون بار دانلود شد. همین مسئله باعث کشمکش های زیادی شد و در نهایت Nguyen یک ماه بعد تصمیم گرفت که این بازی را از اپ استور خارج کند.

بازی Flappy Bird در iOS 11 اجرا نمی شوداز آن زمان کاربران آیفون از هر ترفندی استفاده کردند تا این بازی را پس از به روز رسانی گوشی نیز در دستگاه خود نگه دارند. با این وجود Nguyen هیچ پشتیبانی از این بازی نمی کرد؛ وی در پاسخ به سؤال کاربران برای عدم پشتیبانی گفته است: «مسئولیت من برای پشتیبانی از این برنامه از سال 2014 به بعد پایان یافته است.»
Nguyen تأیید کرده این بازی با سیستم عامل iOS 11 سازگار نخواهد بود زیرا این بازی 32 بیتی است و نسخه جدید iOS تنها از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند.
Nguyen در صورت تمایل می تواند این بازی را به نسخه 64 بیتی ارتقاء دهد اما گفته های وی نشان می دهد هیچ تمایلی برای انجام این کار ندارد. وی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده نسخه اصلی این بازی در دستگاه های اجرا کننده iOS 11 قابل اجرا نخواهد بود.
اگر از طرفداران بازی Flappy Bird هستید و از دستگاهی استفاده می کنید که می تواند به روز رسانی iOS 11 را دریافت کند، تنها گزینه پیش روی شما این است که دستگاه خود را به روز رسانی نکنید! البته فکر عاقلانه ای نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد