110 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اسدآباد اعطا شد


فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری 200 برنامه به مناسبت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 110 میلیون تومان در قالب تسهیلات برای خرید دستگاه میوه خشک‌کن به متقاضیان داده شده است.

۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اسدآباد اعطا شد

110 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اسدآباد اعطا شد

سرویس استان ها - فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات برای خرید دستگاه میوه خشک‌کن به متقاضیان داده شده است.

به گزارش فانوس، حسن مرادی اظهار داشت: برگزاری نشست هم‌اندیشی فرماندهان پیشین سپاه ناحیه اسدآباد از مهمترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود و 18 فرمانده از ابتدای تشکیل سپاه در اسدآباد تاکنون، 5 مهر گرد هم می‌آیند.

وی افزود: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، اجرای چند طرح اردوهای جهادی در روستای چنار سفلی، میزبانی مسابقات کیگ بوکسینگ استان‌های غرب کشور، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، همایش پیاده‌روی در یکی از روستاها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در اسدآباد به شمار می‌رود.

مرادی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این هفته نیز بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در مساجد و محلات، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، خاطره‌گویی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و غبارروبی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس و دهه نخست محرم و هفته احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌هایی نیز به این مناسبت پیش‌بینی شده که برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور با حضور شوراهای امر به معروف دستگاه‎های اجرایی، برنامه عبرت‌های عاشورا و برگزاری نشست‌های روشنگری از مهمترین این موارد به شمار می‌رود.

مرادی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 110 میلیون تومان در قالب تسهیلات برای خرید دستگاه میوه خشک‌کن به متقاضیان داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، دوره‌های آموزشی از طرف بسیج سازندگی و با مشارکت جهاد کشاورزی برگزار شده که نزدیک به 400 نفر در آن شرکت کرده و آماده دریافت تسهیلات هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

اقتصاد مقاومتی دفاع مقدس برنامه تسهیلات میوه ناحیه اسدآباد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ