اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال میسر است


اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال میسر است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل، با ایجاد اشتغال میسر است؛ خواستار هماهنگی میان دولتمردان در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های آموزشی بنیاد برکت، از جمله اقدامات موثر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را تشکیل بنیاد برکت برشمرد و افزود: این بنیاد تاکنون بسیار خوب درخشیده است و امروز نیز با عنایت این بنیاد شاهد افتتاح ۱۲ مدرسه در استان مازندران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با اشاره به اینکه دیار سبز علویان دارای محرومیت خاصی هستند بر توجه به رفع محرومیت آن تأکید کرد و افزود: محرومیت استان مازندران ظاهری نبوده بلکه باطنی است؛ جرا که در سایر استان‌ها می‌توان محرومیت را با چشم دید اما مازندران در ظاهر بسیار خوب و دارای جلوه‌گری اما در باطن محروم است.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به توجه بنیاد برکت به تمام ابعاد و با تشکر از زحمات این بنیاد گفت: برکات این بنیاد به تمام استان‌ها، مخصوصاً استان‌های محروم در کارهای کلیدی همچون ایجاد اشتغال رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل، با ایجاد اشتغال میسر است؛ خواستار هماهنگی میان دولتمردان در کنار این بنیاد در ایجاد اشتغال در تمام ابعاد شد تا فقر و محرومیت از همه کشور و استان مازندران رفع گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06