پروژه طیور در راستای بهبود زندگی زنان زیمبابوه انجام می شود


"پروژه طیور بانوی اول زیمبابوه، دکتر گریس موگابه، پتانسیل این را دارد تا به عنوان وثیقه، برای گرفتن وام توسط موسسات مالی استفاده شود، در صورتی که ذی نفعان به صورت موثر و کارآمد ان را اجرا کنند. " این مطلب را سدی لتینا اندنگ، دبیر راهبردی منطقه ای اتحاد ملی آفریقایی زیمبابوه - جبهه میهن پرست زنان گفت.

پروژه طیور در راستای بهبود زندگی زنان زیمبابوه انجام می شود

"پروژه طیور بانوی اول زیمبابوه، دکتر گریس موگابه، پتانسیل این را دارد تا به عنوان وثیقه ، برای گرفتن وام توسط موسسات مالی استفاده شود، در صورتی که ذی نفعان به صورت موثر و کارآمد ان را اجرا کنند. " این مطلب را سدی لتینا اندنگ (Cde Letina Undenge )، دبیر راهبردی منطقه ای اتحاد ملی آفریقایی زیمبابوه - جبهه میهن پرست زنان (1) گفت.

به گزارش ایانا از سایت "ال افریکا"، او گفت : "پروژه، توانایی متحول کردن زندگی زنان شرکت کننده را دارد، در صورتی که به گونه ای درست مدیریت شود. "

این مطالب را سدی لتینا اندنگ ، به اعضای اتحادیه زنان استان هرار که در یک برنامه آموزش مرغداری مشارکت داشتند تا برای پروژه های بزرگ که توسط امی موگابه رهبری می شود آماده شوند، بیان کرد. امی موگابه کسی است که به عنوان دبیر عملیات اتحادیه فعالیت می کند.

وی افزود: " اگر این پروژه، را جدی بگیرید ، می تواند به عنوان وثیقه برای گرفتن وام از بانک ها استفاده شود، اگر شما آن را به روش متمرکز پیاده سازی کنید ، یک پروژه بسیار قدرتمند است که می تواند زندگی تان را تغییر دهد."

سدی لتینا اندنگ گفت: " بسیار مهم است که ذی نفعان متوجه باشند که بانوی اول این پروژه را به عنوان صندوق (سرمایه) در گردش پیش بینی کرده به طوری که اطمینان حاصل شود که همه از آن بهره مند می شوند و به یاد داشته باشید، این پروژه با گذشت زمان نتیجه می د هد."

وی همچنین اشاره کرد امی موگابه به منظور بسیج منابع برای ایمن کردن 30 هزار جوجه که در میان 10 ولایت توزیع شده، اقدام کرده است. او گفت: " امی موگابه یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مرغ در کشور، به نام Irvine's Breeders را برای آموزش زنان در تجارت طیور، در نظر گرفته است."

سدی لتینا اندنگ افزود: "دکتر موگابه برای دستیابی به بهترین متخصصان در زمینه آموزش تجارت طیور و چگونگی افزایش جوجه ها امکاناتی فراهم کرده که پس از اهدای این جوجه ها، باید یک هدف و یکپارچگی دنبال شود ."

Irvine's Breeders ، با همکاری بانوی اول اجرای طرح مرغ را در سراسر کشور اجرا می کند. این برنامه شامل ظرفیت سازی و برنامه های آموزشی می شود. نماینده این شرکت، سیسا مپوف، از ذی نفعان خواستار پیروی از استانداردهای بهداشتی و سختگیرانه برای ثبت میزان بیشتر بقای جوجه ها، شد.

سدی جویس کسینموندا، رئیس اتحادیه در استان هرار، گفت :" پروژه مرغ در زمینه توانمند سازی زنان راه طولانی در پیش دارد."

وی گفت: "من با کاری که دکتر موگابه برای ما انجام داده است ، خشنود هستم." وزیر امور استانی هرار ، سدی میریام چیکوکوا، از امی موگابه قدردانی کرد و گفت :" این آموزش تحت موضوع "توانمندسازی زنان برای افزایش مشارکت در اقتصاد" انجام شده است."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- zanu-pf Women's League:

Women's League Zimbabwe African National Union- Patriotic Front (Zanu PF)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا