حمله شبانه شیرها به بوفالوی 700 کیلویی | فیلم


تعداد زیادی بوفالوی آفریقایی در عبور از مرز پارک ملی کروگر وارد پارک ملی منیولتی می‌شوند.آنها به دنبال منابع آب می‌گردند چرا که زمستان، آبگیرهای به وجود آمده طی باران‌های فصلی تابستان را خشک می‌کند و تنها دریاچه ها و برکه های عمیق هستند که در طول زمستان دوام می‌آورند. چشم های تیزبین شیرها دائما گله بوفالوها را تحت نظر دارند.شیرها تمرکز...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

حمله شبانه شیرها به بوفالوی 700 کیلویی | فیلم

حمله شیرها به کرگدن گیر افتاده در گِل | فیلم...

حمله شبانه شیرها به بوفالوی 700 کیلویی | فیلم

دانستنی هایی درباره زندگی و تولیدمثل شیرها و ...

حمله شبانه شیرها به بوفالوی 700 کیلویی | فیلم

شکار شدن یک بوفالو توسط یک گله شیر گرسنه + فی...

تعداد زیادی بوفالوی آفریقایی در عبور از مرز پارک ملی کروگر وارد پارک ملی منیولتی می‌شوند.آنها به دنبال منابع آب می‌گردند چرا که زمستان، آبگیرهای به وجود آمده طی باران‌های فصلی تابستان را خشک می‌کند و تنها دریاچه ها و برکه های عمیق هستند که در طول زمستان دوام می‌آورند.

چشم های تیزبین شیرها دائما گله بوفالوها را تحت نظر دارند.شیرها تمرکز خود را روی ردیابی و نشان کردن شکارهای خاص می‌کنند: گوساله های تازه متولد شده، گاوهای پیر که حواس پرت تر و کندتر از بقیه هستند. شیرها ساعت‌ها وقت صرف پاییدن و برنامه ریزی برای حمله می‌کنند. تمامی گزینه ها با دقت بررسی می‌شوند. بوفالوهای نر بزرگ و پیر بهترین اهداف برای شکار هستند.

هر بوفالوی نر بالغ نزدیک ۷۰۰ کیلوگرم گوشت دارد که تقریبا ۲۵۰ کیلوگرم بیشتر از یک گاو معمولی است.اما شکار یک بوفالو کار ساده‌ای نیست و ممکن است به مرگ شیر ختم شود.شیرها منتظر شب می‌مانند تا از ضعف بینایی بوفالوها در تاریکی شب استفاده کنند.یک بوفالوی بالغ گوشت مورد نیاز برای تغذیه یک گله را تامین می‌کند.

(۱)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : بوفالو, روش شکار شیرها, شیر, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات وحشی

1
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان