ورود توله شیرها به گله و نقش شیر نر در حفاظت از آن ها | فیلم


توله شیرها به مدت شش هفته توسط مادرشان در پناهگاه هایی امن مخفی می شوند و پس از آن او آنها را به گله معرفی می کند و به همراه سایر ماده های گله از آنها در کنار سایر توله ها نگهداری می‌کنند.ماده های بالغ وظیفه تامین غذا و دفاع اولیه از توله ها را بر عهده دارند. در این گله 4 شیر ماده قوی و بالغ وجود دارد که این مراقبت از توله ها را تضمین می...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

ورود توله شیرها به گله و نقش شیر نر در حفاظت از آن ها | فیلم

آزار و اذیت شیر ماده غریبه توسط چهار شیر نر |...

ورود توله شیرها به گله و نقش شیر نر در حفاظت از آن ها | فیلم

فرار شیر از چنگ تمساح+فیلم...

ورود توله شیرها به گله و نقش شیر نر در حفاظت از آن ها | فیلم

فیلم ماهیگیری زیبای مرغ‌های دریایی...

توله شیرها به مدت شش هفته توسط مادرشان در پناهگاه هایی امن مخفی می شوند و پس از آن او آنها را به گله معرفی می کند و به همراه سایر ماده های گله از آنها در کنار سایر توله ها نگهداری می‌کنند.ماده های بالغ وظیفه تامین غذا و دفاع اولیه از توله ها را بر عهده دارند. در این گله ۴ شیر ماده قوی و بالغ وجود دارد که این مراقبت از توله ها را تضمین می کند.هر کدام از ماده های گله توله هایی در گله دارند که هم بازی هم هستند و در آینده متحدان هم خواهند بود.توله ها تحت مراقبت ماده های گله رفتارهای غریزی خود مانند تعقیب و گریز، حمله و مبارزه را تمرین می کنند.

اما یک عضو دیگر خانواده می ماند که توله ها باید با او آشنا شوند و چه بسا این مهمترین آشنایی است.آنها باید با پدرشان یعنی شیر نر غالب و فرمانده گله نیز آشنا شوند. شیرهای نر مهاجم یک تهدید جدی برای توله ها محسوب می شوند چرا که اگر موفق به شکست دادن نر غالب گله شوند تمام توله های او را کشته و توله های خود را خواهند داشت.امنیت و آینده کل گله و تمام توله ها به حفظ قدرت و توان پدر آنهاست.

(۷)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : توله شیر, شیر نر, فیلم حیات وحش, مستند حیات وحش

7
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری