انتظارات از استاندار جدید آذربایجان شرقی


انتظارات از استاندار جدید آذربایجان شرقی

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انتظارات خود را از استاندار جدید آذربایجان شرقی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: متقارن شدن این تغییر مدیریتی در استان با ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) را به فال نیک می‌گیریم و از آن حضرت برای موفقیت مدیران استان مدد می‌جوییم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: از خدمات ارزشمند دکتر جبارزاده در مدت مسئولیت‌شان در این استان تقدیر و تشکر می‌نمایم و از انتصاب ایشان به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور، به مجموعه وزارت کشور تبریک می‌گویم.

وی اعلام کرد: اعتقاد دارم تعاملی که آقای جبارزاده با حوزه‌های علمیه، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و... کشور خواهند داشت در جایگاه معاونت سیاسی وزارت کشور، مثمر ثمر خواهند بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار کرد: تبریک عرض می‌کنم برای حضور دکتر خدابخش استاندار جدید آذربایجان شرقی. تدبیر وزارت کشور بر این بوده است که از استانداران شاغل و غیربومی‌ها استفاده کند و ما بر این انتخاب ارج می‌نهیم و امیدواریم حضور ایشان در استان مفید باشد.

وی همچنین بیان کرد: باتوجه به آشنایی که آقای خدابخش با این استان داشته‌اند و سمت‌هایی از جمله سرپرستی استانداری و معاونت سیاسی و... را در این استانن تجربه کرده‌اند، بیش‌تر منتظر موفقیت ایشان در سمت جدیدشان هستیم.

امام جمعه تبریز انتظارات خود را از استاندار جدید آذربایجان شرقی این‌گونه تشریح کرد: از استاندار جدید آذربایجان شرقی انتظار داریم که در ارتباط با ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله جدی با تهاجم فر هنگ غرب مسئولین فرهنگی، استان را تقویت کنند. روحیه انقلابی‌گری باید بین جوانان تقویت شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان، مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و پدیده اعتیاد، تلاش برای حفظ و احیا محیط زیست مخصوصا دریاچه ارومیه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، پیشبرد بحث اقتصاد مقاومتی، رفع بیکاری در بین جوانان انتظارات ما از استاندار جدید است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم عنوان کرد: در برخی مسائل مثل کارخانه بلبرینگ‌سازی استان مشکلاتی داریم که کارگران حقوق نگرفته‌اند. باید با همدلی مسئولان مشکلات این‌ها حل شود. میدان دادن به جوانان از دیگر اقداماتی است که انتظار داریم استاندار جدید انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همدلی و هم‌صدایی امیدواریم آقای خدابخش بتوانند در این استان حساس موفق باشند. ما وظیفه خود می‌دانیم که از تمام مسئولان استان حمایت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان