رستوران بهزاد تهران


رستوران بهزاد تهران ، معروف‌ترین و بهترین رستوران گیلکی پایتخت به شمار می‌رود. رستورانی واقع در شهرک غرب که با محیطی بسیار زیبا و آرام و با ارائه باکیفیت‌ترین غذاها جای خود را در میان تهران‌نشینان و به خصوص اهالی این منطقه باز کرده است. به جرأت می‌توان گفت که نظیر غذاهای شمالی رستوران بهزاد […] نوشته رستوران بهزاد تهران اولین بار در...

رستوران بهزاد تهران ، معروف‌ترین و بهترین رستوران گیلکی پایتخت به شمار می‌رود. رستورانی واقع در شهرک غرب که با محیطی بسیار زیبا و آرام و با ارائه باکیفیت‌ترین غذاها جای خود را در میان تهران‌نشینان و به خصوص اهالی این منطقه باز کرده است. به جرأت می‌توان گفت که نظیر غذاهای شمالی رستوران بهزاد را در هیچ جای دیگری از تهران پیدا نمی‌کنید. امروزه، برای سرو غذاهای محلی خوشمزه هر شهر دیگر لازم نیست به آن منطقه سفر کنید. بلکه رستوران‌های بسیاری در هر خطه از ایران آن غذاها را با همان عطر‌و‌طعم دلپذیر و اصیل خدمتتان ارائه می‌دهند. به طوری‌که، در حال حاضر کمتر کسی است که طعم باقالاقاتوق و میرزا قاسمی را نچشیده و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد. غذاهای گیلانی بسیار متنوع بوده و به خاطر سبزیجات مخصوص به کار رفته در آن‌ها سالم و مقوی می‌باشند. از طرفی طعم لذیذ و دلچسب این غذاها حتی سخت‌پسندترین سلیقه‌ها را نیز راضی می‌کند.رستوران بهزاد تهران، با طبخ و عرضه این غذاهای بی‌نظیر هم گام مثبتی در جهت تغذیه سالم برداشته و هم به سلایق و ذائقه مردم و بالاخص اهالی گیلان ساکن در تهران توجهی خاص را مبذول داشته است.
دکوراسیون فوق‌العاده زیبای این رستوران، در بدو ورود نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. دکوری جذاب، هماهنگی رنگ میز و صندلی‌های زیبا و شیک با رنگ دیوارها و چیدمان بی‌نظیر آن‌ها در فضای رستوران، همگی گویای این مطلب هستند. نورپردازی مناسب و گرم بهزاد آرامشی وصف‌نشدنی را به مهمانان هدیه می‌کند. لازم به ذکر است که پرسنل محترم این رستوران بسیار مجرب بوده و همواره سعی در داشتن برخوردی مؤدبانه با مشتریان را دارند. رستوران بهزاد، با دارا بودن گنجایشی معادل 100 نفر و سالن‌های vip مخصوص پذیرای جمع‌های دوستانه و خانوادگی شما عزیزان است. از ویژگی‌های مثبت این رستوران، پخش زیباترین موسیقی‌ها در حین صرف لذیذترین غذاها بوده که بهترین و شادترین لحظات را برایتان رقم می‌زند.
با نگاهی به منوی رستوران بهزاد، متوجه وجود 5 دسته نوشیدنی‌ها، پیش‌غذاها، ماهی‌ها، انواع خورشت و خوراک و کباب‌های لذیذ در آن می‌شویم. در زمان ورود به این رستوران، می‌توانید با سفارش پیش‌غذاهایی همچون میرزا کدو، کشک بادمجان، میرزاقاسمی، بورانی بادمجان و غیره حسابی از خجالت خودتان در بیایید. در مورد نوشیدنی‌ها باید بگوییم که وجود تنوع در این قسمت دست شما را در انتخاب از بین شربت بهار نارنج، دوغ، آب معدنی، شربت سنتی و بسیاری دیگر باز گذاشته است. طعم و عطر خوش خورشت‌هایی همچون خورشت مرغ و آلو، فسنجان با فیله مرغ و اردک دونه انار را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. علاقمندان به غذاهای دریایی می‌توانند انواع ماهی‌های خوشمزه مانند ماهی سفید سرخ شده با سس انار و نارنج، اوزون برون با سس انار و انواع دیگری از ماهی‌ها را در رستوران بهزاد نوش‌جان نمایند. مطمئناٌ از چشیدن طعم کباب‌های این رستوران از جمله پلو کباب، کباب اشرافی، کباب ترش و کباب چنجه گوساله پشیمان نمی‌شوید. همچنین، رستوران بهزاد با نان‌های تازه و بسیار خوش‌طعم پخت شده در تنور از شما پذیرایی می‌کند.
گفتنی است که رستوران بهزاد تهران هر روز از ساعت 12:30 الی 4 بعد از ظهر و از 30: 19 الی 24 در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد. مسلماٌ با یک بار رفتن به این رستوران جزء مشتریان دائم آن شده و بارها و بارها برای صرف خوشمزه‌ترین غذاهای گیلکی به این رستوران تشریف می‌برید.
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، نبش کوچه توحید 4.
شماره تماس:88584800 -(021)

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهران

رستوران بهزاد تهرانرستوران بهزاد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403