هیجان‌زدگی استقلالی ها پس از برد ؛ گزینه عجیب برای سرمربیگری!


در روزهای ابتدایی استعفای منصوریان نام‌های بزرگی مثل فاتح تریم برای نیمکت استقلال معرفی می‌شدند اما خیلی زود حساب خالی باشگاه نشان داد که برای جذب مربی خارجی تراز اول، آبی‌ها آه در بساط ندارند و باید مربیانی در سطح فاتح تریم را فراموش کنند. نام‌ها و گزینه‌ها به والتر زنگا و فاریاس رسید که اصلال کارنامه قابل دفتعی نداشته و بلافاصله از طرف...

مک درموت گزینه نیمکت استقلال

هیجان‌زدگی استقلالی ها پس از برد ؛ گزینه عجیب برای سرمربیگری!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۶:۴۰
هیجان‌زدگی استقلالی ها پس از برد ؛ گزینه عجیب برای سرمربیگری!

در روزهای ابتدایی استعفای منصوریان نام‌های بزرگی مثل فاتح تریم برای نیمکت استقلال معرفی می‌شدند اما خیلی زود حساب خالی باشگاه نشان داد که برای جذب مربی خارجی تراز اول، آبی‌ها آه در بساط ندارند و باید مربیانی در سطح فاتح تریم را فراموش کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای ابتدایی استعفای منصوریان نام‌های بزرگی مثل فاتح تریم برای نیمکت استقلال معرفی می‌شدند اما خیلی زود حساب خالی باشگاه نشان داد که برای جذب مربی خارجی تراز اول، آبی‌ها آه در بساط ندارند و باید مربیانی در سطح فاتح تریم را فراموش کنند. نام‌ها و گزینه‌ها به والتر زنگا و فاریاس رسید که اصلال کارنامه قابل دفتعی نداشته و بلافاصله از طرف هواداران پس زده شدند. حالا هیئت مدیره استقلال وضعیت عجیبی برای انتخاب سرمربی دارد. نکته عجیب اما دیدگاه هیجانی باشگاه به مسئله نیمکت استقلال است. بعد از این که در اتفاقاتی عجیب به منصوریان فرصت‌های یک هفته‌ای و دو هفته‌ای داده میشد حالا حسن زمانی و احتمالا چند عضو دیگر از هیئت مدیره باشگاه با تک بازی برابر سپیدرود متوجه شده‌اند میک مک‌درموت هم گزینه مناسبی است و می‌تواند شرایط امروز استقلال را تغییر دهد.

زمانی در این باره گفت:

میک مک‌درموت با این نتیجه‌ای که گرفت یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و شاید با او ادامه بدهیم. قرار است اعضای کمیته فنی امروز یا روز دوشنبه آینده در جلسه‌ای ۳ گزینه نهایی سرمربیگری را به ما معرفی کنند. اگر یکی از ۳ گزینه آنها، میک مک‌درموت باشد قطعاً ما در هیئت‌ مدیره درباره‌اش حرف می‌زنیم.

استقلال این روزها فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند و احتمالا هر مربی‌ای که بیاید شوک وارد شده مثبت خواهد بود و نتایج آبی‌ها هم بهتر خواهد شد/ اما آیا خواسته هواداران استقلال فقط نتیجه بهتر در ادامه لیگ هفدهم است؟ آن هم با دستیار سرمربی ناکام؟ حالا که استقلال بخشی از راه را اشتباه قدم برداشته و امروز هم فرصتی برای تصحیح انتخاب دارد، بهترین فرصت است تا تصمیمی اساسی برای درمان درد استقلال گرفته شود. انتخاب مک درموت تحت هیجان تک بازی رشت یک بار دیگر نشان می‌دهد قبل از منصوریان، هیئت مدیره استقلال نیاز به یک جراحی سفت و سخت داشته است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه استقلال تهران, حسن زمانی, سرمربی استقلال تهران, علیرضا منصوریان, مربی بدن ساز استقلال, میک مکدرموت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک