جزییاتی از پرداختی‌های هدایتی برای پرسپولیس


جزییاتی از پرداختی‌های هدایتی برای پرسپولیس

در پی اعلام این حکم بود که حسین هدایتی ادعا کرد برای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس مبلغ یک میلیارد و 650میلیون تومان هزینه کرده است.

به گزارش فرتاک ورزشی،

ظاهراً ۴۵۰میلیون تومان هم به رامین رضاییان پرداخت شده است. نکته‌ای که به سوژه اصلی برنامه تلویزیونی ۹۰ تبدیل شد و مهدی طارمی هم در مصاحبه‌ای با روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «حتماً خیریتی در کار بوده...!» در همین راستا گزارشی تهیه کردیم که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

همه پول هدایتی در جیب مبارک طارمی!

هدایتی در حالی مبلغ مورد اشاره را پرداخت کرد که قرار بود از این مبلغ ۵۰۰میلیون تومان آن به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت و ۶۵۰میلیون تومان آن نیز به خود طارمی برسد.

اما گویا مهاجم بوشهری کل مبلغ را در جیب مبارک گذاشت! طارمی پس از دریافت این پول از سوی هدایتی بدون جلب رضایت باشگاه ترکیه‌ای به تهران برگشت و با پرسپولیس قرارداد امضا کرد ولی ظاهراً پولی این وسط به ریزه‌اسپور پرداخت نشده و طارمی آن مبلغ را هزینه خودش کرده است!

پرداخت ۳۰۰میلیون تومان به سیدجلال

هرچند مهدی طارمی زرنگ‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده که توانسته بیش از یک میلیارد تومان از حسین هدایتی بگیرد اما خیریتی در کار نبود! در ضمن مهاجم بوشهری اولین بازیکنی نبود که عابر بانک (لقب هدایتی) به او پول پرداخت کرد. هدایتی در تاریخ ۹۵/۳/۲۵ هم مبلغ ۳۰۰میلیون تومان به حساب سیدجلال حسینی ریخت تا این بازیکن راضی شود به پرسپولیس برگردد!

۷۰۰میلیون تومان هم وحید امیری گرفت!

وحید امیری هم دیگر بازیکنی است که مبلغ ۷۰۰میلیون تومان (دو فقره چک ۴۰۰میلیون تومانی و ۳۰۰میلیون تومانی در تاریخ ۹۵/۳/۲۲) از حسین هدایتی دریافت کرد. این بازیکن در حالی که علیرضا منصوریان و استقلالی‌ها او را می‌خواستند با دریافت این ۷۰۰میلیون تومان قید پیشنهاد آبی‌ها را زد و پرسپولیسی شد!

جزییاتی از پرداختی‌های هدایتی برای پرسپولیس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!