همسر شهید حججی در دیدار با وزیر ارشاد: محسن به معنای واقعی آتش به اختیار بود +تصویر


خرداد: همسر شهید محسن حججی گفت: محسن به معنای واقعی آتش به اختیار بود و همواره در کارهای فرهنگی فعالیت داشت. به گزارش خرداد از ایرنا زهرا عباسی عصر امروز جمعه در جریان دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهید محسن...

خرداد: همسر شهید محسن حججی گفت: محسن به معنای واقعی آتش به اختیار بود و همواره در کارهای فرهنگی فعالیت داشت.

به گزارش خرداد از ایرنا زهرا عباسی عصر امروز جمعه در جریان دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهید محسن حججی در نجف آباد افزود: مهمترین خصلت شهید حججی اخلاص و تواضع او بود و تا لحظات آخر بر احترام به والدین تاکید زیادی داشت.

همسر شهید حججی در دیدار با وزیر ارشاد: محسن به معنای واقعی آتش به اختیار بود +تصویر

وی افزود: اولین کتابی که شهید حججی مطالعه کرد: مقتل امام حسین(ع ) بود، او عاشق امام حسین بود و معامله ای با خدا کرد که به جز خدا کسی نداند و امیدوارم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشادی اسلامی در این دیدار با تجلیل از شخصیت محسن حججی از خانواده وی به عنوان سنبل مقاومت و ایثار، تجلیل کرد.

سید عباس صالحی در سفر امروز جمعه خود به اصفهان ضمن حضور در گلزار شهدای نجف آباد نسبت به مقام والای شهدای این خطه و شهید محسن حججی ادای احترام کرد .

وی همچنین با حضور در منزل پدری شهید حججی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان ، فرماندار نجف آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد و جمعی از مسئولان ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این دیدار همراهی کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه وارد اصفهان شد، وی با آیت الله مظاهری از مراجع تقلید ورئیس حوزه علمیه اصفهان ، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه و رسول زرگر پور استاندار، دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی گفتگو کرد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر