6 حقیقت درباره انرژی درمانی و چگونگی خواندن یک هاله


6 حقیقت درباره انرژی درمانی و چگونگی خواندن یک هاله

انرژی درمانی موضوع بحث‌برانگیزی است! وقتی اولین بار در مقاله انواع انرژی‌درمانی متناسب با نیاز شما مطلبی درباره‌ی این موضوع منتشر کردیم، سوالات زیادی از سوی خوانندگان دریافت کردیم. خیلی‌ها به موضوع علاقه‌مند بودند، و سوالات گوناگونی پرسیدند از جمله: ’چطور می‌توانم یک هاله ببینم؟‘ یا ’واقعا به این چیزها اعتقاد داری‘ و ’خیلی جالب است…اما خود...

انرژی درمانی موضوع بحث‌برانگیزی است! وقتی اولین بار در مقاله انواع انرژی‌درمانی متناسب با نیاز شما مطلبی درباره‌ی این موضوع منتشر کردیم، سوالات زیادی از سوی خوانندگان دریافت کردیم. خیلی‌ها به موضوع علاقه‌مند بودند، و سوالات گوناگونی پرسیدند از جمله: ’چطور می‌توانم یک هاله ببینم؟‘ یا ’واقعا به این چیزها اعتقاد داری‘ و ’خیلی جالب است…اما خود انرژی درمانی چیست؟‘ به همین خاطر تصمیم گرفتیم انرژی درمانی را معرفی کنیم؛در این نوشتار همراه ما باشید تا ۶ حقیقت درباره انرژی درمانی و چگونگی خواندن یک هاله را بدانید.

6 حقیقت درباره انرژی درمانی و چگونگی خواندن یک هاله

من زنی هستم که قبل از به دست گرفتن شفای خود حدود ۲۰ سال از میگرن‌ (ظاهرا بی‌درمان) رنج می‌بردم و حالا به شدت به قدرت جسم و روح اعتقاد داردم و وقتی فهمیدم آخرین تکه از پازل شفا به اطرافیانم و کسانی مربوط است که روزم را با آن‌ها سپری می‌کنم،‌به انرژی بشری علاقه‌مند شدم. از این‌ها گذشته، علم هم تایید می‌کند که همه‌ی ما از انرژی ساخته شده‌ایم و همه یک میدان الکترومغناطیس داریم، درست مثل یک آهنربا، درست مثل هر چیز دیگری روی زمین!

مطلب مرتبط : خواص بازتاب درمانی برای سلامتی شگفت انگیز هستند

پریسکیلا برایت (Priscilla Bright) و آن هوی (Anne Hoye) رؤسای پیشین و فعلی مدرسه‌ی شفای باربارا برنان (Barbara Brennan) هستند، مدرسه‌ای که یک روش انرژی درمانی تجربی را آموزش می‌دهد. آن‌ها به صورت شفاف توضیح دادند که انرژی چگونه بر ما اثر می‌گذارد و چگونه می‌توانیم این دانش را برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌مان به کار بگیریم. در ادامه سعی می‌کنم چکیده‌ای از کار زیبای آن‌ها را به شما ارائه کنم:

۱. نمی‌توانید فرد دیگری را درمان کنید.

درست است. شما فقط می‌توانید به افراد کمک کنید خودشان را شفا دهند. برای شارژ دوباره‌ی یک آهنربا، یک آهنربای قوی را کنار آهنربای ضعیف می‌گذارید، به این ترتیب آهنربای ضعیف‌تر می‌تواند خودش را مجددا تقویت کند. ما آدم‌ها ممکن است پیچیده‌تر باشیم، اما فرقی با آن‌ها نداریم. هر کسی متفاوت است و، مثل حیوانات، وقتی با هم همسو و متحد باشیم بدن‌مان به صورت غریضی می‌داند به چه چیز نیاز دارد.

مطلب مرتبط: انرژی‌درمانی: انواع انرژی‌درمانی متناسب با نیاز شما

۲. نمی‌توانید به تنهایی خودتان را درمان کنید.

ما موجوداتی اجتماعی هستیم، و همه به عشق و حمایت نیاز داریم. به همین خاطر است که وقتی کمک دیگران را داشته باشید، خودبهبودی موثرتر خواهد بود. مثال آهنرباها را یادتان هست؟‌ یک مشت از آن اهنرباهای قوی را دور آهنربای ضعیف ببندید، و خواهید دید که چقدر سریع‌تر قدرتش را باز می‌یابد.

۳. اگر خودتان را شفا نداده باشید نمی‌توانید به درمان کسی کمک کنید.

نمی‌خواهم دوباره مثال آهنرباها را پیش بکشم، چون خودتان می‌توانید بفهمید. اگر مشکل خودتان را حل و فصل نکرده باشید، ممکن است از طریق نیت مغرضانه یا قضاوت نادرست آن را به فرد دیگری منتقل کنید. از سوی دیگر اگر از موضع سلامتی و تندرستی وارد شوید، ترسیم یک نقشه‌ی شفا برای فردی دیگر آسان‌تر خواهد بود. با تشخیص استعدادهای منحصر به فرد خودتان می‌توانید بهترین خصوصیات دیگران را هم ببینید، به همین سادگی!

۴. آسیب‌پذیری یک ضعف نیست، نهایت قدرت است.

درمان شما کمال غایی را را تضمین نمی کند، زیرا همه ما دارای نقاط قدرت و ضعف هستیم. اما آسیب‌پذیری و گشودگی در تشخیص ضعف‌هایمان به ما اجازه می‌دهد بدانیم چه زمانی از موضع آسیب یا دردی در گذشته حرف می‌زنیم و بتوانیم اعمال و واکنش‌هایمان را مطابق با آن کنترل کنیم.

مطلب مرتبط : طب فشاری : با فشار ۱۰ نقطه از بدن همه دردها را تسکین دهید

۵. برای کمک به درمان یک فرد تنها یک راه وجود ندارد.

در مدرسه‌ی شفای باربارا برنان، هر فردی را منحصر به فرد می‌دانند. به همین دلیل، درمانگران به تشخیص و استفاده از موهبت‌های خودشان برای کمک به جامعه و مراجعه‌کنندگان تشویق می‌شوند. هم‌چنین، آن‌چه برای یک فرد موثر واقع می‌شود همیشه برای دیگران جواب نمی‌دهد و دلیلی وجود ندارد که خودمان را به یک چهارچوب خاص محدود کنیم. وقتی از قدرت خودمان استفاده می‌کنیم قوی‌تر و در نتیجه موثرتر هستیم.

۶. برای خواندن یک هاله لزومی ندارد خاص باشید.

همه‌ی ما هر روز هاله‌های انرژی‌مان را می‌خوانیم، چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم. و به همین خاطر است که احساساتی مانند عشق، استرس و خطر را حس می‌کنیم. روش‌های مختلف و زیادی برای آگاه کردن و تعلیم دادن اطلاعات وجود دارد. برخی افراد انرژی را می‌بینند در حالی‌که سایرین آن را به صورت عاطفی یا ملموس احساس می‌کنند، قدرت و عمق آن را به صورت غریضی درک می‌کنند، آن را می‌شنوند، می‌چشند،‌ استشمام می‌کنند یا فقط بدون دلیل چیزهایی می‌دانند. البته یک فرد می‌تواند بیاموزد هر کدام از روش‌های دریافت اطلاعات را تقویت کند، اما اول باید بفهمد از طریق قوی‌ترین و حساس‌ترین کانال چطور در حال دریافت است. می‌توانید تنها با توجه به چگونگی دریافت اطلاعات این کار را بکنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – اسما حسنی

منبع: sfyogamagazine

۶ حقیقت درباره انرژی درمانی و چگونگی خواندن یک هاله

(مشاهده ۱ نفر, فقط امروز)
هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس