هشدار آیت الله اراکی به سرنوشت مشابه صدام و شاه ایران برای آل خلیفه


هشدار آیت الله اراکی به سرنوشت مشابه صدام و شاه ایران برای آل خلیفه

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی نسبت به سرنوشت مشابه صدام حسین و شاه ایران برای آل خلیفه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در سخنانی خطاب به ملت بحرین به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی بر پیروزی انقلاب ملت بحرین بر ظالمان تأکید کرد و به زندانیان مقاوم در زندان های آل خلیفه درود فرستاد.

وی در کلیپی تصویری درباره آخرین تحولات بحرین گفت: آنچه امروزه در بحرین می گذرد یک طغیان استکباری است. ملت بحرین با صبر و استقامت به راه خود ادامه داده و از نهضت کربلا درس ها فراگرفته اند.

آیت الله اراکی رابطه میان صبر و مقاومت را رابطه میان صبر و پیروزی توصیف کرد و افزود: بحرینی ها مطمئنا در پرتو صبر و استقامتی که دارند به پیروزی خواهند رسید. مقاومت در بحرین ادامه دارد و رهبران مقاومت نیز صبر و استقامت پیشه کرده اند.

وی اظهار داشت که ملت و رهبران و نیروهای انقلابی بحرین در راه نهضت حسینی قرار دارند و نتیجه فعالیت انقلابیان مجاهد نیز پیروزی است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه آل خلیفه توانایی شکست ملت را ندارد، تصریح کرد: نظام آل خلیفه از صدام حسین و شاه ایران و معمر قذافی که پس از سال ها ظلم و ستم علیه ملت هایشان به زوال رسیده و کرسی قدرت آنان سرنگون شد، قوی تر نیست./980/ب903/د

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج