معرفی توله شیرهای تازه متولد شده به گله و پدرشان | فیلم


نوزاد بسیاری از حیوانات در محیط های خطرناک و پرهیاهو به دنیا می‌آیند. توله شیرها زندگی خود را دور از گله آغاز می‌کنند.ماده ها به نحوی از آنها مراقبت می‌کنند که چشم هیچ حیوانی به آنها نیفتد. میانگین دوره آبستنی 110 روز است، و به زایش 1 تا 4 توله‌شیر منجر می‌شود.توله ها کور و ناتوان به دنیا می‌آیند و مادرشان آنها را برای شش هفته پنهان می‌کند و...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی توله شیرهای تازه متولد شده به گله و پدرشان | فیلم

آموزش شکار به توله‌شیرها توسط مادرشان | فیلم...

معرفی توله شیرهای تازه متولد شده به گله و پدرشان | فیلم

شکار شیر نر با تیر و کمان | فیلم...

معرفی توله شیرهای تازه متولد شده به گله و پدرشان | فیلم

برادران ماپوهو؛ شیرهای نر درنده سلاطین آفریقا...

نوزاد بسیاری از حیوانات در محیط های خطرناک و پرهیاهو به دنیا می‌آیند. توله شیرها زندگی خود را دور از گله آغاز می‌کنند.ماده ها به نحوی از آنها مراقبت می‌کنند که چشم هیچ حیوانی به آنها نیفتد. میانگین دوره آبستنی ۱۱۰ روز است، و به زایش ۱ تا ۴ توله‌شیر منجر می‌شود.توله ها کور و ناتوان به دنیا می‌آیند و مادرشان آنها را برای شش هفته پنهان می‌کند و فقط برای تغذیه به آنها سر می‌زند.ماده‌شیر فرزندانش را در ماه نخست برای چند بار از لانه‌ای به لانه دیگر جابجا می‌کند تا جلوی جلب توجه مهاجمان احتمالی را بگیرد. او این کار را با به دندان گرفتن بچه‌ها از گردنشان به گونه‌ای که آسیبی نبینند انجام می‌دهد. رقابت خواهر و برادرها از همان دوران نوزادی شروع می‌شود.درست است؛ شیرها گربه هایی اجتماعی هستند اما فقط در شرایط خاص. مادر این توله ها لحظات پر استرسی را می‌گذراند. بزودی او باید توله هایش را به گله و پدرشان معرفی کند.

این کار برای توله ها خیلی خطرناک است چون شیرها توله هایی را که نمی‌شناسند می‌کشند و بسیار مهم است که گله این توله ها را به عنوان عضوی از خانواده خود بپذیرند به خصوص نر رهبر گله باید آنها را به عنوان فرزندان خود شناسایی کند.مادر آنها به یک نر جوان نزدیک میشود که احتمال پسر او از یک زایمان دیگر است.او به نر جوان اخطار می دهد که با توله ها مهربان باشد و او نیز از آنها با آغوش باز پذیرایی می‌کند.نر رهبر گله توله ها را وارسی میکند، اینجا دیگر مادر نمی‌تواند دخالت کند.کم کم توله ها محبت پدر را جلب می‌کنند و او آنها را می‌پذیرد.

آنها با پدرشان بازی می‌کنند و احساسات متناقضش را تحریک می‌کنند.و حالا توله های تازه وارد عضو گله شده اند.مادرها، خواهران و دختران بزرگتر گله در بزرگ کردن و مراقبت و تغذیه توله ها با هم همکاری می‌کنند.

(20)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : توله شیر, شیر نر, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات وحشی, فیلم شیرها

20
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...