برتری تقوی،عارفی مقدم وقلی‌پور/ تلاش 8 ووشوکار برای صعود به فینال


برتری تقوی،عارفی مقدم وقلی‌پور/ تلاش 8 ووشوکار برای صعود به فینال

با صعود تقوی، عارفی مقدم و قلی پور به مرحله نیمه نهایی، هر هشت سانداکار ایران باید برای صعود به نیمه نهایی رقابتهای جهانی به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای ووشو قهرمانی جهان یکشنبه شب در سالن ژیمناسیتک شهر کازان روسیه برگزار شد و هر ۵ نماینده ایران در بخش مردان رقبای خود را شکست داده و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

بعد از برتری سیفی و صبری برابر رقبایی از اندونزی و افغانستان ، سه ساندا کار دیگر ایران نیز رقبای خود را شکست دادند. معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «یپر رویره» از فرانسه را شکست داد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله باید «امانوئل مینار» از آفریقای جنوبی را برای صعود به دیدار نهایی شکست دهد.

میلاد عارفی مقدم در وزن ۹۰- کیلوگرم نیز دور اول استراحت داشت و سپس «زاخارریابوف» از قزاقستان را از پیش رو برداشت و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. تقوی در نیمه نهایی «راجو سینگ» از هند را پیش رو دارد. این هندی با برتری مقابل «بوزیچیت» روسی به این مرحله راه یافته است.

حمید رضا قلی پور هم در وزن ۹۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «میشل زهار» لبنانی را شکست داد. این ووشوکار کشورمان هم برای صعود به دیدار نهایی «دانیل فلورین» از رومانی را پیش رو دارد. در بالای جدول این وزن چین و مصر برای صعود به فینال مبارزه می کنند.

بنابراین فردا دوشنبه الهه و شهربانو منصوریان، مریم هاشمی در بخش زنان، محسن محمدسیفی، یوسف صبری، معین تقوی، میلاد عارفی مقدم و حمیدرضا قلی پور هشت عضو تیم اعزامی کشورمان در بخش ساندا هستند که برای صعود به دیدار نهایی به مصاف رقبای خود می روند.

چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان روز جمعه به میزبانی روسیه در شهر کازان آغاز شده و تا سه شنبه ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط