پاکیزگی شهر کرج بعد از تعطیلات محرم


پاکیزگی شهر کرج بعد از تعطیلات محرم

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، آماده باش کامل نیروهای این معاونت را عامل نظافت مضاعف شهر در دو روز تاسوعا و عاشورا به رغم افزایش چندبرابری تولید زباله در این روزها اعلام کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیر روستا با اعلام این مطلب بیان داشت: حدود سه هزار نفر نیروی معاونت خدمات شهری مرکز و مناطق، سازمان های مدیریت پسماند و آتش نشانی از شب تاسوعا در حالت آماده باش قرار داشته اند تا شهروندان بتوانند با آسودگی خاطر به عزاداری بپردازند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به طور معمول در مناسبت هایی همچون تاسوعا و عاشورا که حجم نذورات مردمی زیاد می شود، میزان تولید زباله تا حد زیادی افزایش می یابد که جمع آوری این زباله ها کاری دشوار و زمانبر است.
مدیرروستا اذعان داشت: بر همین اساس طبق دستور شهردار کرج مبنی بر پاکسازی مضاعف شهر در این ایام، سه هزار نیروی خدمات شهری شهرداری به کار گرفته شده و با قرارگیری در حالت آماده باش، پاکیزگی و نظافت شهر را به عهده گرفتند.
وی، با اشاره به اینکه پاکسازی شهر در این مدت به صورت سه شیفته انجام شد، ادامه داد: رفت و روب معابر، جمع آوری زباله ها، تخلیه و انتقال آن به مراکز دفن به طور مکرر انجام گرفت و خوشبختانه شهر از پاکیزگی مطلوبی در دو شب گذشته برخوردار بود.
معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری خاطرنشان کرد: تجمع نیروها در مقابل تکایا، حسینیه ها و ایستگاه های صلواتی شلوغ که در نقاط پرتردد قرار داشتند، مضاعف بود و به محض تجمع آلودگی و زباله، عملیات جمع آوری و پاکسازی آغاز می شد.
به گفته مدیرروستا، نیروهای آتش نشانی نیز بخصوص در مقابل هیئات و ایستگاه های صلواتی شلوغ شهر حضور داشتند تا امنیت و آرامش شهروندان از هر حیث در این ایام را فراهم نمایند.
وی اذعان داشت: آتش نشانان به طور مشخص در 15 نقطه از شهر کرج مستقر بوده و در حالت آماده باش قرار داشتند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، اقدامات مورد نیاز را به انجام برسانند.
این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش همه نیروهای شهرداری کرج بویژه همکاران حوزه خدمات شهری و سازمان های مربوطه، عزاداری های مردمی با مشکل خاصی مواجه نشده و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید