پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت روز آتش نشان


به گزارش شاتا، محمد شریعتمداری درپیامی روز آتش نشانی و ایمنی را بهانه ای دانست تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ و صیانت از جان و آسایش ما می‌گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم. متن این...

 پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت روز آتش نشان
به گزارش شاتا، محمد شریعتمداری درپیامی روز آتش نشانی و ایمنی را بهانه ای دانست تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ و صیانت از جان و آسایش ما می‌گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم.
متن این پیام به شرح زیر است:
روز آتش نشانی و ایمنی، بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ و صیانت از جان و آسایش ما می‌گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم.
این ارزش مصداق آیه 32 سوره شریفه مائده " هرکس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است" می باشد. این روز بهانه ای است تا از تلاش شبانه روزی کلیه آتش نشانان و دست اندرکاران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور تقدیر به عمل آید.
همگان می دانیم بزرگداشت این روز، به پاسداشت حماسه آفرینی‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی‌مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداخته و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزو بوم ثبت کردند.
امروزه بر ما ثابت شده است که این از جان گذشتن هم اکنون نیز در تمامی بدنه سازمان‌ها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرک‌های صنعتی جاری و ساری است و شما عزیزان پیرو و رهرو همکاران فقید و حماسه ساز خود هستید.
امروزه با توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و ورود تکنولوژی‌های جدید با سطح ریسک و پیچیدگی بالا، انتظار می‌رود متخصصان حوزه ایمنی و آتش نشانی علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسیب دیدگان در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه، در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و ارایه راه کارها و برنامه‌های پیشگیرانه به منظور کنترل مخاطرات در واحدهای صنعتی و معدنی و محافظت از سرمایه‌های مالی، کارگران و متخصصان عزیز کشورمان کوشیده تا موجبات دستیابی به شعار " توسعه پایدار، تولید پایدار" را فراهم سازند.
در پایان اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کلیه آتش نشانان زحمت کش کشور، 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق و سلامتی کلیه آتش نشانان و متخصصان حوزه ایمنی را خواستارم، همچنین از همه مدیران و همکاران محترم انتظار دارم با تبیین اهداف و راهبردهای مناسب و منطبق با خط مشی HSEE وزارت و با برنامه ریزی دقیق، در ارتقای عملکرد ایمنی و دستیابی به نتایج مطلوب و بهینه و متناسب با تراز جهانی در این حوزه اقدام نموده تا شاهد وقوع هیچ حادثه‌ای در بخش صنعت و معدن نباشیم.
ان شاء الله
محمد شریعتمداری
وزیر صنعت، معدن و تجارت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن