زایمان طبیعی زن چینی در آسانسور + عکس


نوشته زایمان طبیعی زن چینی در آسانسور + عکس اولین بار در تالاب پدیدار شد. عکس های زایمان زن چینی در آسانسور    زن چینی باردار به دوست یک پرستار ناگهان گریبانگیر درد می‌شود و باید در آسانسور زایمان کند ، این اتفاق عجیب بسیار سر و صدا کرد در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید .   نوزاد پسر که برای به دنیا آمدن شتاب داشت به اتاق زایمان...

زایمان طبیعی زن چینی در آسانسور + عکس

عکس های زایمان زن چینی در آسانسور

زن چینی باردار به دوست یک پرستار ناگهان گریبانگیر درد می‌شود و باید در آسانسور زایمان کند ، این اتفاق عجیب بسیار سر و صدا کرد در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید .

نوزاد پسر که برای به دنیا آمدن شتاب داشت به اتاق زایمان نرسید و در بالابر متولد شد ، زایمان در بالابر بیمارستان رخداد جالبی بود که در یکی از شهر های چین گزارش شد.

زایمان طبیعی زن چینی در آسانسور + عکس

پرستاری که کار زایمان در آسانسور را انجام داد

تخلیه سریعا بالابر بیمارستان به دلیل وضعیت اورژانسی بیماری که پرستاران تصمیم داشتند تا او را به اتاق زایمان برسانند با رخداد غیرمنتظره ای دوست شد ، پرستار دوست زن حاملهبه تنهایی توانست مریض را در به دنیا اوردن فرزندش کمک کند و نوزاد به سلامت متولد شد.

دوربین های مدار بسته داخل آساسنور بیمارستان “وانشانگ” واقع در شرق چین تصویر های وضعیت نامناسب زن بارداری را ارسال میکرد ، پزشک و پرستار بیمارستان فورا برای کمک به او خوانده شدند اما تا قبل از رسیدن آن ها پرستار دیگری که نزدیک به بالابر بود خود رابه زن حامله رساند تا اقدامات لازم را برای ایجاد آرامش در او انجام دهد اما وضعیت مادر و جنیناورژانسی بود و نوزاد باید به سرعت متولد می شد.

زایمان طبیعی زن چینی در آسانسور + عکس

تصویر لحظه زایمان زن حامله در بالابر بیمارستان

پرستار زن تمام تلاش خودرا کرد و قبل از رسیدن پزشک به آنجا نوزاد رابه دنیا اورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق