رقابت نزدیک آبادگران و شاهین برای تصاحب صدر جدول


رقابت نزدیک آبادگران و شاهین برای تصاحب صدر جدول

قم - هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان استان قم در حالی برگزار شد که رقابت نزدیک آبادگران و شاهین برای تصاحب صدر جدول ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال لیگ رده سنی نوجوانان استان قم به پایان هفته چهارم خود رسید و از امروز سه‌شنبه، این مسابقات وارد هفته پنجم خود می‌شود تا رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی و سهمیه حضور در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق، بیش از پیش بالا بگیرد.

در مسابقات هفته چهارم لیگ نوجوانان که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم‌های آبادگران و شاهین موفق به شکست حریفان خود شدند و در صدر جدول با ۱۰ امتیاز خود را به عنوان جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کردند گرچه چند تیم دیگر در انتظار لغزش این دو تیم هستند.

در دیدارهای این هفته تیم‌های پیام و هما که خود داعیه قهرمانی دارند در مهم‌ترین بازی این هفته برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و با این تساوی بدون گل، امتیازات تقسیم شد و پیام و هما برای دومین بار در این فصل مساوی کردند.

با این تساوی، تیم‌های شاهین و آبادگران بیش از سایرین خوشحال شدند زیرا توانستند با پیروزی بر حریفان خود، گوی سبقت را از پیام و هما بربایند و با ۱۰ امتیاز بالاتر از این ۲ تیم ۸ امتیازی در بالای جدول قرار گیرند گرچه جدول رده بندی این قابلیت را دارد که بارها تا پایان فصل تغییر کند.

آبادگران که اکنون در صدر جدول لیگ نوجوانان است در دیدار با تیم آریا توانست با قدرت و با نتیجه ناباورانه ۹ بر صفر پیروز شود و با تفاضل گل بهتر به صدر برسد و تیم شاهین نیز با پیروزی قاطع ۴ بر صفر برابر هنگ امتیازات خود را در جدول دو رقمی کرد اما تفاضل گل کمتر سبب شده این تیم در جایگاه دوم جدول قرار داشته باشد.

عقاب نیز در بازی با سهیل بالاخره رنگ پیروزی را دید و با پیروزی ۳ بر یک برابر این تیم، با کسب اولین برد این فصل خود ۴ امتیازی شد و تا میانه جدول بالا آمد اما سیاه جامگان تیم قهرمان سال گذشته که در این فصل نتایج خوبی نگرفته بود در بازی با پناه آفرین ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

برتری سیاه جامگان برابر پناه آفرین از این نظر حائز اهمیت بود که این تیم را ۷ امتیازی کرد و تا رده پنجم جدول بالا برد و با توجه به فاصله ۳ امتیازی سیاه جامگان با صدر جدول می‌توان حتی به این تیم هم شانس قهرمانی داد زیرا رقابت بین تیم‌های بالای جدولی به حدی است که احتمال از دست دادن امتیاز در بازی‌های آینده توسط مدعیان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403