روش تهیه شارلوت پنیری خوشمزه و عالی


روش تهیه شارلوت پنیری خوشمزه و عالی  تعلیم تهیه شارلوت پنیری را برایتان داریم که می‌تواند برترین انتخاب برای عصرانه باشد که خانواده را دور هم جمع می‌کند. شارلوت پنیری یک دسر بینظیر هست که توصیه می کنیم در میهمانی ها درست کنید. مواد لازم بیسکویت سلامت; 10 شمارهپنیر ماسکارپونه; 300 گرمخام صبحانه;...

روش تهیه شارلوت پنیری خوشمزه و عالی

روش تهیه شارلوت پنیری خوشمزه و عالی

تعلیم تهیه شارلوت پنیری را برایتان داریم که می‌تواند برترین انتخاب برای عصرانه باشد که خانواده را دور هم جمع می‌کند. شارلوت پنیری یک دسر بینظیر هست که توصیه می کنیم در میهمانی ها درست کنید.

مواد لازم

بیسکویت سلامت; 10 شماره
پنیر ماسکارپونه; 300 گرم
خام صبحانه; 100 گرم
پودر قند; 3 ق س
خامه «فرم گرفته»; 250 گرم
پودر ژلاتین; 1 ق س
آب; یک چهارم پیمانه
توت فرنگی «خردشده»; یک دوم پیمانه
شکلات میوه ای; 1 بسته

طرز تهیه;

1. ژلاتین را روی آب پاشیده سپس به صورت بن ماری ذوب کنید و کنار بگذارید تا خنک شود. خامه را فرم داده و کنار بگذارید پنیر ماسکارپونه و پودر قند را با همزن مفید بزنید تا یکدست شود.

2. خامه صبحانه را اضافه کرده و یک دقیقه دیگر بزنید. ژلاتین را در حالیکه همزن روشن هست به صورت نواری به مواد اضافه کنید. سپس همزمن را خاموش کرده و خامه فرم گرفته و مواد پنیری را با لیسک با هم مخلوط کنید.

3. توت فرنگی خرد شده را نیز به آن بیفزایید.

4. قالب کمربندی 20 سانتی متری را انتخاب کنید دور قالب ورق استات بگذارید.

5. بیسکویت سلامت را کف قالب بچینید و روی آن با قلمو کمی شیر بمالید. نصف مواد را روی بیسکویت ریخته و سطح آن را صاف کنید. یک لایه دیگر بیسکویت روی آن بچینید و سطح بیسکویت را با شیر نمناک کنید. بقیه کرم را روی بیسکویت بریزید و مجدد سطح آن را صاف کنید.

6. شارلوت حاضر را یک شب در یخچال بگذارید. سپس از قالب جدا کرده ورق استات را نیز جدا کنید و دور آن شکلات بچینید روی شارلوت را با میوه مد نظر تزیین کرده و سرو نمایید.

نکته;

به جای شکلات از لیدی فینگر می‌توانید بهره گیری کنید که در این صورت در ابتدای کار باید دور قالب بچینید و سطح داخلی بیسکوییت را با شیر نمناک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج