بارسا اجازه جدایی ام را نداد ؛ حالا جایی در ترکیب ندارم !


توماس فرمائلن ، مدافع بلژیکی بارسلونا در مصاحبه‌ای پرده از این موضوع برداشت که کاتالان‌ها به او اجازه ترک باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداده‌اند. به گزارش Sport، فرمائلن صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت: بارسلونا به من اجازه جدایی نداد. آن‌ها از عملکردم در بازی‌ها پیش فصل راضی بودند و من را نگه...

فرمائلن : بارسلونا مانع جدایی من شد

بارسا اجازه جدایی ام را نداد ؛ حالا جایی در ترکیب ندارم !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۶
بارسا اجازه جدایی ام را نداد ؛ حالا جایی در ترکیب ندارم !

فرمائلن ، مدافع بلژیکی بارسلونا در مصاحبه‌ای پرده از این موضوع برداشت که کاتالان‌ها به او اجازه ترک باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس فرمائلن ، مدافع بلژیکی بارسلونا در مصاحبه‌ای پرده از این موضوع برداشت که کاتالان‌ها به او اجازه ترک باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداده‌اند.

به گزارش Sport، فرمائلن صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت:

بارسلونا به من اجازه جدایی نداد. آن‌ها از عملکردم در بازی‌ها پیش فصل راضی بودند و من را نگه داشتند. علی رغم پیشنهادهای مختلفی که از دیگر تیم‌ها داشتم، باید در بارسلونا می‌ماندم. در حال حاضر نمی‌توانم بازی نمی‌کنم و در وضعیت سختی قرار دارم. در بارسلونای بی می‌توانم شرایط خوبی را به‌دست بیاورم اما به دلیل قوانین اسپانیا، نمی‌توانم برای این تیم بازی کنم. شرایط تأسف باری است.

مدافع تیم ملی بلژیک درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ همراه با تیم ملی کشورش، گفت:

مطمئناً دوست دارم بیشتر برای باشگاهم بازی کنم تا شرایط خوبی برای حضور در تیم ملی به دست بیاورم. کمپانی در اردوی فعلی حضور ندارد و من شانس بیشتری برای بازی کردن دارم. این می‌تواند اتفاق مثبتی باشد. اگر در تیم ملی دقایقی بازی کنم و سپس به بارسلونا برگردم، آن‌ها می‌توانند ببینند آماده هستم و در صورت نیاز از من استفاده کنند.

وی افزود:

شک و تردیدهایی که درباره سطح بازی‌ام وجود دارد را درک می‌کنم؛ برای اینکه زیاد برای باشگاهم بازی نمی‌کنم اما حس نمی‌کنم نیاز داشته باشم در چیزی پیشرفت کنم. از اینکه همراه تیم ملی بلژیک هستم خوشحالم. چیزی که می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی رخ بدهد، مربوط به آینده است و همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند. با ارنستو والورده صحبت کرده‌ام. او از نحوه تمرین کردنم رضایت دارد. واضح است حضور سه مدافع میانی برای تیمی مانند بارسلونا کافی نیست؛ شما به ۴ یا ۵ مدافع نیاز دارید. اگر محرومیت یا مصدومیتی رخ بدهد، می‌توانم به ترکیب اصلی برگردم. در حال حاضر، شرایط خیلی خوب نیست اما هفته آینده همه چیز می‌تواند متفاوت باشد.

او ادامه داد:

حضور در جام جهانی و احتمال ترک باشگاه در ژانویه مسائلی هستند که مربوط آینده می‌شوند. خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد و چیزی برای گفتن ندارم. در قرارداد من مبلغ فسخ وجود دارد و حتی شامل باشگاه‌های انگلستانی هم می‌شود.

فرمائلن درباره همه پرسی کاتالونیا نیز گفت:

حسی که وجود داشت کمی عجیب بود. من کاتالانی نیستم اما می‌دانستم اطرافم چه اتفاقی رخ می‌دهد و این برای برخی از بازیکنان مهم بود؛ همین‌طور برای مردم کاتالونیا.

او صحبت‌هایی را نیز درباره رونالد کومان مطرح کرد و گفت:

کومان خودش را در ساوتهمپتون و آژاکس ثابت کرده و مربی بسیار خوبی است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : بارسلونا, صحبت های فرمائلن, فرمائلن, مدافع بارسلونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد