مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید


مدل شینیون برای صورت گرد اگر بدرستی انتخاب شود صورت کشیده و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است خانم هایی که صورت گرد دارند در انتخاب مدل شینیون موهای خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.  هر صورتی مدل شینیون مخصوص به خود را دارد و بهتر است خانم ها برای جذابیت بیشتر ظاهر خود از شینیون هایی که با فرم...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب انواع مدل شینیون برای صورت گرد زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل شینیون برای صورت گرد اگر بدرستی انتخاب شود صورت کشیده و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است خانم هایی که صورت گرد دارند در انتخاب مدل شینیون موهای خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

هر صورتی مدل شینیون مخصوص به خود را دارد و بهتر است خانم ها برای جذابیت بیشتر ظاهر خود از شینیون هایی که با فرم صورت آن ها مطابقت و همخوانی دارند استفاده کنند. مدل شینیون برای صورت گرد و مدل شینیون برای صورت کشیده از انواع مدل شینیون های مخصوص صورت تپل و لاغر هستند و شما می توانید با کمک این شینیون ها گردی و یا کشیدگی صورت خود را تا حدودی بپوشانید.

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

مدل شینیون برای صورت گرد زنانه و دخترانه

برای صورت گرد شینیون های مختلفی وجود دارند و اگر صورت شما گرد و تپل است بهتر است موهایتان را به یک سمت صورت خود فرم و حالت دهید همچنین مدل شینیون کنار سر برای صورت گرد می تواند انتخاب ایده آلی باشد و شما می توانید زیبایی این مدل شینیون ها را با شانه های زینتی و سنجاق های تزیینی بیشتر کنید. برای اینکه صورت شما کشیده تر به نظر برسد بهتر است از مدل شینیون های شل که در قسمت پایین سر بسته می شوند استفاده کنید.
بهتر است از شینیون هایی برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنید که در این مدل شینیون ها موهای قسمت جلوی سر به سمت بالا و در قسمت پشت سر حالت و فرم داده می شوند.

.u3e12d1794be56497220848c20aeaad43 .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43:active, .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43:hover .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43 .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43 .ctaText .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43 .postTitle .u3e12d1794be56497220848c20aeaad43:hover .postTitle
حتما بخوانید: مدل شینیون مو دخترانه با آرایش های جدید و دلنشین

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

بهتر است خانم هایی که صورت گردی دارند از انتخاب مدل موی چتری برای فرم دادن به موهای جلوی سر خود اجتناب کنند زیرا موهای چتری خطی افقی را دور صورت ایجاد می کنند و باعث می شوند تا صورت شما پهن و گردتر به نظر برسد.
برای اینکه صورت شما کشیده تر به نظر برسد می توانید دو رشته از موهایتان را به صورت باز در دو طرف صورت خود قرار دهید. همچنین می توانید موهایتان را به سمت بالا و به صورت پف دار فرم دهید با اینکار چهره شما باریک و کشیده تر به نظر می رسد. توجه داشته باشید که خانم هایی که صورتی گرد دارند می توانند از انواع مدل شینیون باز و بسته و مدل شینیون نیمه باز برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنند و بهتر است این مدل شینیون ها با دقت و متناسب با فرم صورت شما انتخاب شوند.

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدیدمدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

در این مطلب با انواع مدل شینیون برای صورت گرد و تپل آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل آرایش مو مناسبی برای فرم دادن به موهای خود انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل