واحدی: امیدوارم توجهات به بیلیارد بیشتر شود/ دیگر به فوتبال فکر نمی‌کنم


واحدی: امیدوارم توجهات به بیلیارد بیشتر شود/ دیگر به فوتبال فکر نمی‌کنم

ملی‌پوش اسنوکر ایران گفت: میزان توجهات به رشته بیلیارد اگر افزایش پیدا کند قطعا شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این رشته خواهیم بود.

سهیل واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب مدال برنز در رقابت‌های داخل سالن آسیا و سطح این مسابقات، گفت: بدون شک سطح مسابقات بسیار بالا بود به طوری که چندین قهرمان جهان و چهار بازیکن حرفه‌ای در بخش اسن،وکر این مسابقات شرکت کرده بودند و کار همه حریفان سخت بود.

وی افزود: حضور نفرات قدرتمند در این رقابت‌ها نشان از بالا بودن سطح کیفی آن داشت. من نیز از همان ابتدای مسابقات به خوبی می‌دانستم کار سختی برابر این حریفان قدرتمند دارم و سعی کردم در همه مسابقات هرچه در توانم بود، ارائه دهم.

واحدی با اشاره به اینکه در مسابقات جهان مدال طلا کسب کرد اما در ترکمنستان مدال برنز گرفت، گفت: این درست است که من در مسابقات جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم اما هیچ تضمینی برای یک ورزشکار حرفه‌ای وجود ندارد که در همه مسابقاتش یک مقام را تکرار کند. سطح عملکرد ورزشکار،تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است تغییر کند.

واحدی: امیدوارم توجهات به بیلیارد بیشتر شود/ دیگر به فوتبال فکر نمی‌کنم

وی ادامه داد: اینکه چه عاملی مانع شد قهرمان نشوم نیز شرایط مسابقات بود.من یک بازی را که فکر می‌کردم برنده هستم، واگذار کردم آن هم چون فقط یک توپ را نتوانستم بزنم. در مجموع باید بگویم که سطح ورزشکاران بیلیارد و اسنوکر ایران بالاست و به‌طور حتم توانمندی این را دارند که به عناوین قابل توجهی در مسابقات آسیایی و جهانی دست پیدا کنند. این رقابت‌ها نیز می‌توانست هر نتیجه‌ای را برای نمایندگان ایران به همراه داشته باشد.

واحدی با اشاره به اینکه توجهات به حدی که لازم است نسبت به بیلیارد وجود ندارد، خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان و سران ورزش کشور، آن‌طور که به خیلی ورزش‌ها و رشته‌ها بها می‌دهند، به رشته ما نمی‌دهند و این بسیار ناراحت کننده است. تصور من این است که اگر به این رشته توجه بیشتری شود،به‌طور حتم آینده روشنی در انتظار اسنوکر خواهد بود. ورزشکاران ما پتانسیل بالایی دارند و در صورت توجه بیشتر از سوی مسئولان نتایج درخشان‌تری به‌دست می‌آوردند.

وی که پیش از این فوتبال بازی می‌کرده و در تیم راه آهن عضو بود در پاسخ به این سوال که از کنار گذاشتن فوتبال پشیمان هستی یا خبر، گفت: من به هیچ وجه به فوتبال فکر نمی‌کنم و دیگر پیگیر این رشته نیز نیستم.

واحدی: امیدوارم توجهات به بیلیارد بیشتر شود/ دیگر به فوتبال فکر نمی‌کنم

واحدی درباره این که تا چند سال دیگر در رشته اسنوکر فعالیت می‌کند، گفت: تا زمانی که توانمندی حضور در مسابقات بین‌المللی را در خودم ببینم، در این رشته فعالیت خواهم کرد. سقف آرزوهای من رسیدن به جمع هشت اسنوکر باز برتر جهان است که برای رسیدن به آن، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم و تمریناتم را ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

اظهارات فوتبالیست سابق و اسنوکرباز امروز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان