درگ نیسان جی تی آر و آئودی آر اس 7 و مرسدس بنز ای 63 | فیلم


نیسان در مدل جدید از GT-R بیش از هر سال دیگری پس از معرفی آن در سال 2009 ، در جزئیات خودرو تغییر ایجاد کرده و سال 2015 سالی متفاوت با 2014 برای GT-R خواهد بودمدل جدید نیسان Gt-R نیسموی 2015 رشدی بسیار خوب داشته و قدرت و هیجان زیادی را نشان داده است. امّا در همین حال، مدل پایه این خودرو با عنوان «پرمیوم» یک سیستم تعلیق آرامش‌بخش دریافت کرده که...

نیسان در مدل جدید از GT-R بیش از هر سال دیگری پس از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ ، در جزئیات خودرو تغییر ایجاد کرده و سال ۲۰۱۵ سالی متفاوت با ۲۰۱۴ برای GT-R خواهد بودمدل جدید نیسان Gt-R نیسموی ۲۰۱۵ رشدی بسیار خوب داشته و قدرت و هیجان زیادی را نشان داده است. امّا در همین حال، مدل پایه این خودرو با عنوان «پرمیوم» یک سیستم تعلیق آرامش‌بخش دریافت کرده که هم باعث کیفیت بهتری در سواری شده و هم چسبندگی خودرو را افزایش داده است. در این سیستم، از مواردی مانند دامپرهای ارتقا یافته و میله نرم‌تر ضدّ لغزش در جلو استفاده شده است. نیسان در این مدل جدید از GT-R سعی کرده که یک خودروی مطیع با ویژگی‌های گذشته ارائه دهد؛ ولی در همین حال، تغییراتی که در مدل سال ۲۰۱۵ صورت گرفته به گونه‌ای است که به راحتی بر روی صندلی راننده قابل‌لمس است. در حالی که مدل قبلی مانند یک لوکوموتیو بر روی ریل!، در جاده بالا و پایین می‌رفت، GT-R مدل ۲۰۱۵ آرام و آزاد در مسیر مستقیم خود در بزرگراه به راه خود ادامه می‌دهد.

درگ نیسان جی تی آر و آئودی آر اس 7 و مرسدس بنز ای 63 | فیلم

جی تی آر | تگ

نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵ یک خودروی استوار، سریع و نترس مانند هر GT-R دیگری است که قبلاً با شاسی R35 عرضه شده است. گفته نیسان در مورد چسبندگی بیشتر مدل جدید در تست لغزش چندان محسوس نبود؛ زیرا تمایل به ادامه مسیر ۰٫۹۵g از این خودرو مشاهده شد که بهتر از وضعیت GT-R مدل ۲۰۱۳ نیست. همین طور مدل‌های نیسمو و نسخه مخصوص پیست Gt-R با تایرهای NR-1 سطح چسبندگی بالای ۱٫۰g از خود نشان داده‌اند. سیستم تعلیق نرمتر می‌بایست وضعیت چسبندگی را در یک سطح جاده ناهموار و در مانورهای در حال حرکت بهبود بخشد. ولی سیستم جدید حداقل، وضعیت کم‌فرمانی GT-R را بهتر نکرده است. هنگامی که پا را از روی گاز به صورت ناگهانی برمی‌دارید یا برای پیچیدن ترمز می‌کنید، تایرهای جلوی GT-R اسکیت‌سواری در سطح جاده را به کم شدن سرعت ترجیح می‌دهند.

(۱۲۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!