معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس


معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

در این مطلب به معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید (Android) و آی او اس (iOS) می‌پردازیم. با گجت نیوز در ادامه همراه شوید. الزاما برای لذت بردن از تجربه یک بازی زامبی محور ترسناک، مجبور نیستید تا هالووین صبر کنید. خصوصا این‌که وقتی بحث به بازی زامبی محور می‌رسد، تقریبا در همه... نوشته معرفی 8 بازی زامبی محور برای...

در این مطلب به معرفی ۸ بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید (Android) و آی او اس (iOS) می‌پردازیم. با گجت نیوز در ادامه همراه شوید.

الزاما برای لذت بردن از تجربه یک بازی زامبی محور ترسناک، مجبور نیستید تا هالووین صبر کنید. خصوصا این‌که وقتی بحث به بازی زامبی محور می‌رسد، تقریبا در همه ماه‌های سال می‌توان محصولات جذابی پیدا کرد. در این مطلب قصد داریم ۸ بازی زامبی محور جذاب -از بازی‌های کارتونی کژوال گرفته تا شوترهای اول‌شخص واقع‌گرایانه- را برای شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها خودتان را سرگرم کنید.

۱. بازی Plants vs. Zombies

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

اگر تاکنون نام «گیاهان علیه زامبی‌ها» را نشنیده‌اید و آن را تجربه نکرده‌اید، بدانید که امکان انجام یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها را از دست داده‌اید. این بازی زامبی محور سرگرم‌کننده در سبک دفاع از برج، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بالای ۱۰ سال می‌تواند بسیار جذاب باشد. هدف شما در بازی Plants vs. Zombies این است که از منطقه خود در مقابل زامبی‌های دیوانه‌ی بازی، محافظت کنید. برای انجام چنین کاری، باید خاک زمین خود را با گیاهان جنگجو پر کنید تا آن‌ها، زامبی‌ها را از پای در بیاورند.

در این بازی تعداد محدودی دانه برای ایجاد گیاهان در اختیار دارید، بنابراین سعی کنید با دقت برنامه‌ریزی کرده و با داشتن استراتژی، گیاهان را بکارید. هر یک از زامبی‌های این بازی، ویژگی خاص خود را دارد و با توانایی‌های منحصر به فردش می‌تواند گیاهان شما را به چالش بکشد.

سعی کنید راهنمای داخل بازی را برای کاشتن گیاهان مناسب بخوانید، با پیشرفت در بازی آیتم‌های مفید جدیدی به دست آورید و با استفاده از سکه، قدرت گیاهان خود را افزایش دهید.

اگر از تجربه نسخه اول Plants vs. Zombies لذت بردید، می‌توانید بازی‌های Plants vs. Zombies 2 و Plants vs. Zombies Heroes را نیز تهیه کنید. تمامی این سه بازی رایگان هستند، اما می‌توانید با خرج کردن پول واقعی، آیتم‌های منحصر به فردی را در داخل بازی، باز کنید.

دانلود کنید:

Plants vs. Zombies (اندروید) | Plants vs. Zombies (آی او اس)

۲. بازی Zombie Catchers

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

اگر آنقدر شجاعت دارید که به جای کشتن زامبی‌ها، آن‌ها را دستگیر کنید، Zombie Catchers می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای سنجش میزان شجاعت‌تان باشد. در این بازی می‌توانید زامبی‌ها را پیدا کرده و فریب‌شان دهید و با استفاده از اسلحه‌ها و گجت‌هایی که در اختیار دارید، یک کسب و کار بزرگ در زمینه ساخت نوشیدنی با طعم زامبی راه بیاندازید!

بازی زامبی محور Zombie Catchers شجاعت شما را به چالش می‌کشد!

Zombie Catchers یک بازی زامبی محور اکشن در سبک پلتفرمر است که فضایی کارتونی دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با گشتن در جزیره، زامبی‌هایی را که قصد دارند دنیای موجود در بازی را مورد تهاجم قرار دهند شکار کنید. پس از شکار کردن زامبی‌ها، آن‌ها در آزمایشگاه مخصوص شما قرار خواهند گرفت. در آن‌جا می‌توانید با مخلوط کردن این موجودات، سطح خود را بالا ببرید، آیتم‌های بیشتری را باز کنید و یک کسب و کار پر رونق راه بیاندازید!

دانلود کنید:

Zombie Catchers (اندروید) | Zombie Catchers (آی او اس)

۳. بازی Stupid Zombies

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

بعضی‌ها از بازی زامبی محور خوششان نمی‌آید و برعکس بعضی‌ها این بازی‌ها را دوست دارند؛ مهم نیست که شما جزو کدام گروه هستید، Stupid Zombies اثری است که حتما باید آن را تجربه کنید. این بازی با داشتن افکت‌های بی‌نظیر، گرافیکی عالی را به نمایش می‌گذارد. در بازی Stupid Zombies وظیفه شما این است که زامبی‌های دیوانه اطراف خود را یکی پس از دیگری از پای دربیاورید. سعی کنید در Stupid Zombies از نارنجک‌ها و دیگر آیتم‌های بازی برای از بین بردن دشمنان استفاده کرده و سطح خود را مرحله به مرحله افزایش دهید.

در هر مرحله، مهمات اندکی در اختیار شما قرار داده می‌شود، بنابراین باید هوش کافی به خرج دهید و با دقت گلوله‌هایتان را مصرف کنید. همچنین در این بازی شما می‌توانید با هر گلوله، چندین زامبی را از پای در بیاورید.

درصورتی که از این بازی لذت بردید، حتما به سراغ تجربه نسخه دوم و سوم آن نیز بروید.

دانلود کنید:

Stupid Zombies (اندروید) | Stupid Zombies (آی او اس)

۴. بازی Zombie Tsunami

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

حال دیگر نوبت شما است که تبدیل به زامبی شده و دنیا را نابود کنید! در بازی زامبی محور Zombie Tsunami شما می‌توانید عابران پیاده را بکشید و آن‌ها را تبدیل به زامبی کنید تا به گروه شما ملحق شوند. هرچه جوخه زامبی شما بزرگ‌تر شود، قدرتمندتر و تخریب‌گرتر می‌شوید. در این بازی می‌توانید ماشین‌ها را واژگون کنید، هواپیماها را از بین ببرید و خلاصه هر آن‌چه بر سر راه‌تان قرار دارد را نیست و نابود کنید.

Zombie Tsunami دارای صدها مرحله، ۱۱ محیط مختلف و جوایز ویژه زیادی است. انجام این بازی بسیار ساده است و گرافیک زیبایی هم دارد. با متصل کردن این بازی به فیسبوک، حتی می‌توانید دوستان خود را نیز بخورید!

دانلود کنید:

Stupid Zombies (اندروید) | Stupid Zombies (آی او اس)

۵. بازی Into the Dead

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

اگر دوست دارید به جنگ زامبی‌های باهوش و خطرناک بروید، حتما بازی Into the Dead را تجربه کنید. دنیایِ به نمایش گذاشته شده در داخل این بازی، توسط زامبی‌ها مورد هجوم قرار گرفته است و این دنیا، عصر آخرالزمان زامبی‌ها را نشان می‌دهد. در این بازیِ اول‌شخص باید تا می‌توانید بدوید، از خود دفاع کنید، مراحل را کامل کنید و بیشتر از همه، سعی کنید که زنده بمانید!

Into the Dead دارای یک گیم‌پلی جذاب و بسیار چالشی است و با افکت‌های صدایی و بصری، فضای خفقان‌آوری را ایجاد کرده است. در دنیای پویای بازی، سعی کنید زنده بمانید و با باز کردن اسلحه‌های اضافی و آیتم‌های مختلف، زامبی‌ها را از پیش رو بردارید.

یادتان باشد که این بازی برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است.

دانلود کنید:

Into the Dead (اندروید) | Into the Dead (آی او اس)

۶. بازی The Walking Dead: Season One

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

اگر تاکنون سریال تلویزیونی The Walking Dead را ندیده‌ یا کمیک‌های آن را نخوانده‌اید، اصلا نگران نباشید. چون بدون دیدن آن‌ها نیز می‌توان از بازی The Walking Dead: Season One لذت برد. مهم‌ترین هدف شما در بازی «مردگان متحرک: فصل اول» این است که زنده بمانید. همچنین جالب است بدانید که The Walking Dead: Season One یک بازی تصمیم‌محور است. یعنی تصمیم‌هایی که در هر مرحله از بازی می‌گیرید، بر روی رویدادهای آینده تاثیرگذار خواهند بود.

بدوید، قایم شوید، بجنگید و افراد دیگر را ملاقات کنید و به این صورت، مراحل مختلف بازی را پیش ببرید.

دانلود کنید:

The Walking Dead: Season One (اندروید) | The Walking Dead: Season One (آی او اس)

۷. بازی Dead Effect 2

برای کسانی که بازی زامبی محور اول شخص دوست دارند، Dead Effect 2 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. در این بازیِ علمی‌ تخیلی، چالش‌های داستان محور متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد و شما باید ضمن پشت سر گذاشتن آن‌ها، زامبی‌های وحشتناک دنیای بازی را نیز از پای دربیاورید.

داخل سفینه را اسکن و کشف کنید، اسلحه‌ها و مهمات لازم را به دست بیاورید و تک‌تک زامبی‌ها را بکشید. Dead Effect 2 با داشتن افکت‌های بصری و صدایی فوق‌العاده و داستانی درگیر کننده، می‌تواند شما را تا ساعت‌های پای خود میخکوب کند.

دانلود کنید:

Dead Effect 2 (اندروید) | Dead Effect 2 (آی او اس)

۸. بازی Dead Target

معرفی 8 بازی زامبی محور برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

یکی از بازی‌های زامبی محوری که در لحظاتی واقعا شما را می‌ترساند، Dead Target است. Dead Target همچون Dead Effect 2، یک بازی اول‌شخص شوتر است و فضایی آینده‌گرایانه دارد. هر زامبی که در این بازی با آن رو به رو می‌شوید، متمایز از بقیه است و توانایی‌های مخصوص به خودش را دارد.

با اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی که بازی در اختیارتان می‌گذارد خود را تجهیز کنید و با استفاده از حرکات سریع و هوشمندانه، زامبی‌ها را بکشید. شما می‌‌توانید با پیش‌روی در بازی، اسلحه‌های جدیدی را آزاد کرده و آن‌ها را آپگرید کنید.

دانلود کنید:

Dead Target (اندروید) | Dead Target (آی او اس)

هدف بگیرید و زامبی‌ها را قلع و قمع کنید!

بعضی از بازی‌هایی که معرفی کردیم جدید و بعضی دیگر نیز قدیمی هستند؛ اما جدا از این‌که همه‌شان زامبی‌محورند، یک ویژگی مشترک دارند؛ این‌که تجربه این بازی‌ها می‌تواند لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. پس اسلحه خود را بردارید، زره خود را بپوشید و خود را برای از بین بردن زامبی‌ها آماده کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام