نادر سلیمانی: در هر کاری بازی نمی‌کنم منتظر پیشنهادات خوب هستم!


بازیگر سریال "ستایش" گفت: بدون شک ما تمایل داریم که فصل سوم این اثر ساخته شود اما بنا به شرایط این مجموعه نیازمند تغییرات فراوان و جدی است.

به گزارش دیباچه، نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی دارم. فعلاً کمی استراحت می‌کنم و بعد از آن دوباره در این مجموعه‌ها حضور یافته و پس از آن در فیلمی کوتاه نیز به ایفای نقش می‌پردازم.

نادر سلیمانی: در هر کاری بازی نمی‌کنم منتظر پیشنهادات خوب هستم!

وی درباره احتمال شروع فصل سوم محله گل و بلبل افزود: بدون شک ما تمایل داریم که فصل سوم این اثر ساخته شود اما بنا به شرایط این مجموعه نیازمند تغییرات فراوان است. همانطور که فصل دوم نسبت به فصل اول تغییرات اساسی داشت، باید در فصل سوم هم این تغییرات را ایجاد کنیم تا مخاطب با تکرار روبرو نشود.

بازیگر سریال "ستایش" درباره مشکلات ساخت فصل سوم محله گل و بلبل تاکید کرد: معمولاً ساخت مجموعه های چند فصلی با خطر تکرار روبرو می‌شوند و ما هم سعی داریم که با کمی فرصت بیشتر برای پیش تولید، اگر تصمیم بر ساخت فصل سوم شد آنرا با تمرکز و تنوع بیشتری اجرا کنیم. هنوز زمان دقیق ساخت فصل سوم این مجموعه مشخص نیست اما بدون شک اگر مسئولین هم تمایل داشته باشند ساخته خواهد شد.

نادر سلیمانی: در هر کاری بازی نمی‌کنم منتظر پیشنهادات خوب هستم!

وی در مورد کم‌رنگ شدن خود در عرصه سینما ادامه داد: برای حضور در سینما پیشنهادات زیادی داشتم اما این مدت تمام تمرکز و وقتم را صرف محله گل و بلبل کرده بودم. حالا کمی سر خلوت شده‌ام و می‌خواهم به اینگونه پیشنهادات فکر کنم. البته در هر کاری بازی نمی‌کنم منتظر پیشنهادات خوب هستم.

سلیمانی در مورد حضور همیشگی خود در آثار کودک و کمدی خاطرنشان کرد: در هر صورت این بخشی است که به صورت تخصصی به آن می‌پردازم اما بازی در نقش‌های جدی را هم دوست دارم و اگر پیشنهاد خوبی داده شود قطعاً آن را خواهم پذیرفت. اتفاقاً چند وقت پیش برای بازی در فیلمی کاملاً جدی پیشنهاد داشتم اما متاسفانه به علت تداخل زمانی نتوانستم آن را قبول کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر