نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیلم


هیوندای ای ایکس 20 جزء سگمنت خودروهای مینی بوده که یک خودروی کوچک همه کار و کم مصرف  وبرای مصارف شهری می باشد.مدلهای قبلی این خودرو در اروپا و آسیای شرقی از فروش خوبی برخودار بوده و هیوندای امیدوار است با این تغییرات بتواند جایگاه ای ایکس 20 را در بازار مینی ها حفظ کند.تغییرات صورت گرفته در طراحی خارجی این خودرو محدود به تعویض جلو پنجره کوچک...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیلم

آشنایی با مشخصات هیوندای آی 10 مدل 2016 | فیل...

نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیلم

هیونداى آی 30 فستبک رونمایى شد | فیلم...

نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیلم

فیلم تبلیغ جدید و باحال سوناتا هیبریدی 2017...

هیوندای ای ایکس ۲۰ جزء سگمنت خودروهای مینی بوده که یک خودروی کوچک همه کار و کم مصرف وبرای مصارف شهری می باشد.مدلهای قبلی این خودرو در اروپا و آسیای شرقی از فروش خوبی برخودار بوده و هیوندای امیدوار است با این تغییرات بتواند جایگاه ای ایکس ۲۰ را در بازار مینی ها حفظ کند.تغییرات صورت گرفته در طراحی خارجی این خودرو محدود به تعویض جلو پنجره کوچک قبلی با یک جلو پنجره بزرگتر ، طراحی جدید چراغهای جلو و LED شدن چراغهای عقب می باشد.

نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیلم

هیوندای | تگ

هیوندای برای این خودرو چهار مدل موتور در نظر گرفته است .دو مدل بنزینی ۱٫۴ لیتری با توان خروجی ۹۰ اسب بخار وموتور ۱٫۶ لیتری با توان خروجی ۱۲۵ اسب بخار گزینه های بنزینی ای ایکس ۲۰ می باشد.موتورهای بنزینی این خودرو با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته که جایگزینی ۴ سرعته در مدلهای قبلی بوده ،جفت شده است . البته هیوندای برای ای ایکس ۲۰ جعبه دنده دستی ۵ سرعته هم عرضه خواهد کرد . موتور دیزلی ۱٫۴ لیتری با توان خروجی ۷۷ اسب بخار و ۱٫۶ با توان خروجی۱۱۵ اسب بخار گزینه های دیگر پیشرانه این خودرو می باشند.وظیفه انتقال قدرت در موتور های دیزلی بعهده یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته می باشد.

(۱۸)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ شرکت هیوندای, خودروهای هیوندای, هیوندای i30, هیوندای ای ایکس 20

18
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403