شست وشو و لایروبی 75هزار و568 متر شبکه فاضلاب در خراسان شمالی


شست وشو و لایروبی 75هزار و568 متر شبکه فاضلاب در خراسان شمالی

بجنورد- معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: طی 6 ماه نخست امسال 75هزار و568 متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان شست وشو و لایروبی شد.

رضا عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان درزمینهٔ جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب و به‌منظور پیشگیری مشکلاتی از قبیل گرفتگی، آسیب شبکه‌ها، نفوذ ریشه‌ها به داخل شبکه، انباشتگی رسوبات، ایجاد بو، بالا آمدن فاضلاب و ورود فاضلاب به اماکن شخصی مردم و خطرات زیست‌محیطی در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۵ هزار و ۵۶۸ متر از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در دو شهر بجنورد و اسفراین شستشو و لایروبی شد.

عطایی همچنین از سم‌پاشی منهول های شبکه فاضلاب در استان خبر داد و افزود: یکی از راه‌های اساسی جهت جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موزی به داخل شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و تولید تکثیر آن‌ها سم‌پاشی به‌موقع منهول های (آدم‌روها) سطح شهرها هستند که در این رابطه در همین مدت ۱۵هزار و ۴۶ منهول مورد بازبینی و سم‌پاشی قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه عملیات سم‌پاشی منهول های فاضلاب گامی در جهت رشد و ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه است تصریح کرد: سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب طی دو مرحله در سال و به روش مه پاشی گرم صورت می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: این شرکت با تحت پوشش قرار دادن ۲۱ شهر دارای ۱۹۳۰۴۷ مشترک آب و ۵۵۶۰۰ مشترک فاضلاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر