ایمپالای بدشانس شکار کروکودیل گرسنه شد | فیلم


ایمپالاها در مهاجرت فصلی خود با گاومیش های وحشی در دشت های آفریقا همراه می شوند و در این مسیر با مخاطرات زیادی روبه رو می شوند.در مسیر این مهاجرت آنها باید از تالاب ها و برکه هایی گذر کنند که زیستگاه کروکودیل هاست. یک کروکودیل گرسنه برای ایمپالا کمین کرده و با یک حمله ناگهانی او را به دام می اندازد.ایمپالا تلاش می کند با دست و پا زدن و...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

ایمپالای بدشانس شکار کروکودیل گرسنه شد | فیلم

تلاش برای گرفتن تمساح هیبرید غول‌آسا در باغ و...

ایمپالای بدشانس شکار کروکودیل گرسنه شد | فیلم

ماده شیر تنها از توله‌هایش مراقبت می‌کند | فی...

ایمپالای بدشانس شکار کروکودیل گرسنه شد | فیلم

شکار سریع کانگورو توسط کروکودیل در کسری از ثا...

ایمپالاها در مهاجرت فصلی خود با گاومیش های وحشی در دشت های آفریقا همراه می شوند و در این مسیر با مخاطرات زیادی روبه رو می شوند.در مسیر این مهاجرت آنها باید از تالاب ها و برکه هایی گذر کنند که زیستگاه کروکودیل هاست. یک کروکودیل گرسنه برای ایمپالا کمین کرده و با یک حمله ناگهانی او را به دام می اندازد.ایمپالا تلاش می کند با دست و پا زدن و استفاده از شاخ هایش خود را رها کند که در این بین دستش بالای شاخ بلندش گیر کرده و و از کار می افتد و تبدیل به غذایی آسان برای کروکودیل می شود.

ایمپالاها بیشتر در صحراها، مرغزارها زمین‌های چمن و ساوانای آفریقا دیده می‌شوند. این جانوران بیشتر به صورت گله‌ای زندگی می‌کنند و از گیاهان نرم و لطیف و برگ‌ها می‌خورد و کمتر به گیاهان خشن رو می‌آورد. ایمپالاها اندام به نسبت کوچکی دارند. بلندی بیشتر آن‌ها تا شانه، میان ۶۱ تا ۱۱۰ سانتی متر ۲ تا ۳٫۵ پا است و رنگ آن‌ها قهوه‌ای مایل به زرد است و خطوط سیاهی روی بدن آنها وجود دارد.

غزال‌ها نیز ۱۳ گونه دارند که چهار گونهٔ آن‌ها نابود شده‌است آهوی قرمز، آهوی عربی، آهوی ملکهٔ سبا و آهوی سعودی و بیشتر آهوهایی که جان سالم به در برده‌اند در خطر نابودی اند. آن‌هایی که نزدیک ترین خویشاوندی را به غزال‌ها دارند عبارتند از آهوهای تبتی، مغولی گونه‌هایی از نژاد پروکاپرا سیاه آسیایی یا سرویکاپرا، ایمپالا و اسپرینگباک آفریقایی است.

یکی از خانواده‌های گستردهٔ آهوها، آهوی تامسون است (تامسون اودورکاس) بلندی آن‌ها تا شانه ۵۲ تا ۶۷ سانتی متر ۲۰ تا ۲۶ اینچ و رنگ آن‌ها قهوه‌ای و سپید همراه با یک نوار سیاه‌است. نرهای آن‌ها شاخ‌های بلند و بیشتر خمیده دارند. آرام تر می‌دوند ولی پرش‌های بلندی پیش از گریز دارند. این جانور در خطر حیوانات درنده مانند شیرها یا یوزپلنگ‌ها است.

(۱۰)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : ایمپالا, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات وحشی, فیلم شکار حیوانات, کروکودیل

10
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی