خلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثه


خلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثه

ابن (Eben)‌ هنرمندی استرالیایی است که با خلق تصاویر زیبا به کمک تکنیک‌های فتوشاپ از حیوانات عظیم الجثه به شهرت رسیده است؛ با ما همراه باشید. در جدیدترین سری تصاویر منتشرشده از ابن، محوریت اصلی بر روی قرارگیری حیوانات عظیم الجثه در کنار انسان‌های کوچک است و بر اساس اظهارات این هنرمند استرالیایی،‌ تصورات انسان... نوشته خلاقیت در...

ابن (Eben)‌ هنرمندی استرالیایی است که با خلق تصاویر زیبا به کمک تکنیک‌های فتوشاپ از حیوانات عظیم الجثه به شهرت رسیده است؛ با ما همراه باشید.

در جدیدترین سری تصاویر منتشرشده از ابن، محوریت اصلی بر روی قرارگیری حیوانات عظیم الجثه در کنار انسان‌های کوچک است و بر اساس اظهارات این هنرمند استرالیایی،‌ تصورات انسان در مورد حیوانات و تخیلات ذهنی باز در کنار زیبایی‌های قلمروی موجودات دیگر، الهام‌بخش این تصاویر بوده است.

ابن که بی‌مهری‌های انسان در مقابل طبیعت را نقد می‌کند، با خلق این تصاویر قصد دارد تا بزرگی و سخاوتمندی جهان اطراف را در کنار کوچکی نوع بشر به تصویر بکشد. او امیدوار است که عکس‌های به اشتراک گذاشته شده از حیوانات عظیم الجثه قدمی کوچک در راه احترام بیشتر به طبیعت باشد. این شما و این هم تصاویر ساخته‌شده توسط این هنرمند استرالیایی:

خلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثهخلاقیت در فتوشاپ؛ تصاویر هنری و فوق‌العاده زیبا از حیوانات عظیم الجثه

همچنین بخوانید:

نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی