سامانه کارورزی جهت اشتغال کارجویان در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد


به گزارش شاتا، داریوش دیودیده با اعلام اینکه طرح کارورزی باهدف افزایش اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کسب و کار تحت عنوان کارورزی آغاز شده است، افزود: این طرح هم به نفع دانش آموختگان...

سامانه کارورزی جهت اشتغال کارجویان در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد
به گزارش شاتا، داریوش دیودیده با اعلام اینکه طرح کارورزی باهدف افزایش اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کسب و کار تحت عنوان کارورزی آغاز شده است، افزود: این طرح هم به نفع دانش آموختگان دانشگاهی و هم به سود بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان است، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد باخیل عظیم فارغ التحصیلان روبرو است که مهارت‌های مورد نیاز بازار کار را فرا نگرفته اند و صرفاً برخی آموزش‌های نظری را در محیط کلاس درس گذرانده اند.
وی فقدان مهارت‌های مورد نیاز در متقاضیان کار را از دیگر عوامل دخیل در مسأله کاهش اشتغال دانست و گفت: این طرح پس از جذب فارغ التحصیلان بیکا، با آماده سازی آن‌ها باعث می‌شود با شرایط بهتری وارد بازار کار شوند.
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: پذیرفته شدگان پس از آغاز به کار، حداقل یک سوم حقوق مصوب وزارت کار را دریافت می‌کنند وکارفرمایان نیز از معافیت دوساله برای پرداخت حق بیمه انها برخوردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد