بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!


اکثر این افراد از یک ساعت قبل از زمان مقرر، زنگ هشدار تنظیم می کنند و این زنگ هر 5 دقیقه یک بار به صدا در می آید! این کار خود سبب افزایش استرس و آشفتگی در شخص شده و تمام روز وی را خراب خواهد کرد.

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- آیا شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که برخاستن از خواب صبحگاهی برایشان همراه با استرس است؟ اکثر این افراد از یک ساعت قبل از زمان مقرر، زنگ هشدار تنظیم می کنند و این زنگ هر 5 دقیقه یک بار به صدا در می آید! این کار خود سبب افزایش استرس و آشفتگی در شخص شده و تمام روز وی را خراب خواهد کرد. در چنین وضعیتی آمادگی کامل ذهنی و جسمی چندین ساعت زمان برده و پیش از آن به هوشیاری کامل دست نخواهید یافت. از طرفی بهترین زمان برای انجام های کار های مهم، فعالیت هایی که نیاز به تمرکز بالا دارند و یا یادگیری، قطعا تایم صبح تا قبل از ساعت 12 ظهر است. این جاست که اهمیت استفاده از اپ های مفید در زمینه کاهش استرس و آشفتگی صبحگاهی بیش از پیش آشکار می شود. این برنامه های ساده موبایلی نه تنها استرس را از شما دور می کنند، بلکه بدین طریق پس از برخاستن از خواب حال عمومی بهتری دارید و قادر به آغاز روز خوبی نیز خواهید بود. با ما همراه باشید.


Sleep Cycle Alarm Clock

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

این اپ که برای سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است را می توانید به صورت رایگان برای آیفون و با هزینه 0.99 دلار برای اندروید دانلود کنید. Sleep Cycle Alarm Clock سیکل خواب شما را به دقت بررسی کرده و در سبک ترین فاز آن از خواب بیدارتان خواهد کرد. این فاز سبک شامل یک بازه 30 دقیقه ای در انتهای روند کلی خواب می شود. اما نکته مثبت در مورد این برنامه چیست؟ کمک می کند تا کاربر به طبیعی ترین حالت ممکن از خواب بیدار شود و بدین ترتیب احساس خمودگی، خستگی و یا کسلی نداشته باشد. اپ مذکور با استفاده میکروفون گوشی هوشمند شما، حرکاتی که در رختخواب و طی پروسه خواب انجام می دهید را بررسی می کند. لازم به ذکر است که از دیگر صدا ها نظیر عطسه و یا اصوات مزاحم محیطی چشم پوشی می شود. از آن جایی که آنالیز خواب شما ذخیره خواهد شد، می توانید اطلاعات بیشتری از کیفیت و همچنین کمیت خواب خود به دست آورید.


Morning Ritual

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

مورد بعدی برنامه ای به قیمت 1.99 دلار است که برای کاربران دستگاه های آی او اس گزینه مناسبی محسوب می شود. به عقیده روانشناس رفتاری BJ Fogg سه روش برای دگرگونی یک عادت در طولانی مدت وجود دارد: تجسم، تغییر محیط و گام های تدریجی. این اپ به وسیله روش سوم به مخاطبان خود کمک می کند. در واقع می توانید هر برنامه ای که دوست دارید طراحی کرده و برای آن زمان بندی مورد نظر خود را ارائه دهید. این برنامه برای کسانی که پس از بیدار شدن از خواب صبحگاهی به علت تعدد فعالیت های ضروری خود دچار استرس می شوند، کارایی بیشتری دارد. تنها کافیست برای هر کدام از کار های خود محدوده زمانی مشخص کرده و به ترتیب به انجام آن ها بپردازید. پس از هر بار تکمیل تمام فرآیند، نموداری در اختیارتان قرار خواهد گرفت که نحوه استفاده شما از زمان را نشان می دهد و می توانید عملکرد خود را با روز ها و یا هفته های قبلی مقایسه کنید.


Poncho

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

Poncho برنامه ای رایگان برای سیستم عامل آی او اس است. بسیاری از افراد پیش از آماده شدن برای شروع صبح خود عادت به بررسی وضعیت آب و هوا دارند. جالب است بدانید که این کار می تواند تا حد زیادی در کاهش استرس شخص تاثیر گذار باشد. از طرفی بررسی آب و هوا به خصوص در هنگام صبح می تواند به برنامه ریزی بهتر در مورد نوع پوشش، مدل مو و بسیاری از موارد دیگر منتج شود. حتی نوتیفیکیشن هایی در زمینه رطوبت و عوامل آلرژی زا نیز برای شما ارسال خواهد شد. زنگ هشدار برنامه با استفاده از موسیقی های مرتبط با آب و هوای روز، فرد را از خواب صبحگاهی بیدار می کند.


Spotify

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

این برنامه برای سیستم عامل اندروید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است. Spotify در واقع برنامه ای منحصر به فرد بوده که بهترین زنگ های هشدار صبحگاهی را در محیطی مجازی گردآوری کرده است. همان طور که می دانید اصوات نیکو می توانند تاثیر شگفت انگیزی بر بدن داشته باشند. این تاثیر به خصوص پس از برخاستن از خواب صبح چندین برابر خواهد شد. دقیقا به همین دلیل است که استفاده از Spotify به تمام افرادی که استرس صبحگاهی دارند، توصیه می شود.


Calm

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

اپ بعدی تحت عنوان Calm به صورت رایگان برای آی او اس و اندروید در دسترس است. مدیتیشن و یوگا از دیر باز تاکنون یکی از ابزار اصلی آرامش و از میان بردن استرس به شمار می رفته است. به کمک این برنامه می توانید در جلسات متنوع مدیتیشن شرکت کرده و از مزایای متعدد آن بهره مند شوید. برنامه های 7 الی 21 روزه بوده و برای دست یابی به حداکثر تاثیر، بهتر است از تمامی جلسات استفاده کنید.


Wunderlist

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

این اپ را می توانید به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس دانلود کنید. یکی دیگر از روش های کاهش استرس صبحگاهی، برنامه ریزی برای امور مهم از شب قبل خواهد بود. فرقی نمی کند این امور شامل چه فعالیت هایی باشد، هر آن چه که بخواهید را می توانید به لیست برنامه مذکور اضافه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. جالب است بدانید که امکان انتقال داده های این اپ بین تبلت، گوشی هوشند و حتی کامپیوتر شخصی شما نیز وجود خواهد داشت. بدین ترتیب هر جا که باشید به اطلاعات برنامه دسترسی خواهید داشت و صبحی بهتر را رقم خواهید زد.


Happier

بهترین اپ ها برای کاهش استرس صبحگاهی!

این برنامه نیز همانند مورد قبلی برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس به صورت رایگان قابل دانلود است. برای آن که استرس صبحگاهی را از بین برده و روزی شاد را تجربه کنید، یکی از موثر ترین روش ها شکر گذاری خواهد بود! این اپ به شما کمک می کند تا شکر گذار داشته های خود باشید و از این طریق کیفیت زندگی خود را بالا ببرید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود