بازگشت سرنا ویلیامز به زمین‌های تنیس در اوپن استرالیا


بازگشت سرنا ویلیامز به زمین‌های تنیس در اوپن استرالیا

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سرنا ویلیامز پرافتخارترین تنیس باز زن جهان قصد دارد تا ضمن حضور در مسابقات اوپن استرالیا 2018، از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. این تنیس‌باز مشهور آمریکایی یکم سپتامبر سال جاری صاحب یک فرزند دختر شد. او در حالی که باردار بود با شرکت در رقابت‌های اوپن استرالیا 2017 در اواخر ماه ژانویه سال جاری به مرحله...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سرنا ویلیامز پرافتخارترین تنیس باز زن جهان قصد دارد تا ضمن حضور در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۸، از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

این تنیس‌باز مشهور آمریکایی یکم سپتامبر سال جاری صاحب یک فرزند دختر شد.

او در حالی که باردار بود با شرکت در رقابت‌های اوپن استرالیا ۲۰۱۷ در اواخر ماه ژانویه سال جاری به مرحله فینال رسید. وی در دیدار نهایی مقابل ونوس ویلیامز خواهر بزرگ‌تر خود قرار گرفت. سرنا با پیروزی در این مسابقه صاحب بیست و سومین عنوان قهرمانی در مسابقات گرند اسلم شد. بدین ترتیب وی عنوان پرافتخارترین تنیس باز زن جهان را یدک می کشد.

ویلیامز که در دوران بارداری و زایمان خود زمین تنیس را ترک کرده بود، برای رقابت در گرنداسلم استرالیا تمرین و برنامه ریزی می‌کند.

ویلیامز با قهرمانی در این مسابقات حتی فرصتی برای کسب جایزه بیشتر خواهد داشت. در سال ۲۰۱۸، پول نقدی اختصاص یافته به این گرند اسلم بزرگ، به ۵۵ میلیون دلار استرالیا (۴۲٫۷ میلیون دلار آمریکا) افزایش خواهد یافت و برنده خوش شانس این رقابت‌ها در انفرادی، ۴ میلیون دلار استرالیا (حدود ۳٫۱ میلیون دلار آمریکایی) کسب خواهد کرد.

کریگ تیلی، مسئول برگزاری مسابقات تنیس اوپن استرالیا، گفت: سرنا ویلیامز در مسابقات اوپن استرالیا که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد