شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar


شیوا نگار عکس و بیوگرافی شیوا نگار دختر ایرانی شیوا نگار دختر موفق ایرانی است که در حرفه مدلینگ و بازیگری در کانادا مشغول به کار است. معروف ترین فیلمی که وی در آن ایفای نقش کرده است فیلم جاسوسی American Assassin است. روزهای کودکی شیوا نگار در...

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

شیوا نگار عکس و بیوگرافی شیوا نگار دختر ایرانی

شیوا نگار دختر موفق ایرانی است که در حرفه مدلینگ و بازیگری در کانادا مشغول به کار است. معروف ترین فیلمی که وی در آن ایفای نقش کرده است فیلم جاسوسی American Assassin است.

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

روزهای کودکی شیوا نگار در ایران

نگار در ایران به دنیا آمد، اما در سنین نوجوانی همراه با خانواده‌اش به ترکیه رفتند و سپس از آنجا به کانادا آمدند. او اخیرا در مصاحبه‌ای با Newsday، از دوران کودکی خود در ایران یاد کرده و گفته است که در کودکی و پیش از رسیدن به سنی که حجاب بپوشد، بزرگتر از سن خود به نظر می‌رسیده و همین امر برایش مشکلاتی را ایجاد می‌کرده است. او می‌گوید: «بچه‌تر از آنی بودم که حجاب داشته باشم، اما بزرگتر به نظر می‌رسیدم و این یک جورهایی مشکل‌ساز شده بود. مردم می‌پرسیدند “چرا حجاب ندارد؟” و مادرم مثلا می‌گفت “او هنوز به سن بلوغ نرسیده است.” مادرم به همین خاطر موهایم را کوتاه کوتاه کرد، خیلی کوتاه. طوری که وقتی بیرون می‌رفتم مردم فکر می‌کردند پسر هستم.»

نگار از همان سنین کودکی به دنیای هنر علاقه‌مند بود. در برنامه‌های موسیقی گیتار و پیانو می‌نواخت و در مسابقه‌های مختلف خوانندگی شرکت می‌کرد. عشق او به هنر در سال‌های دبیرستان نیز ادامه داشت و در چند نمایش ایفای نقش کرد. او که مصمم به دنبال کردن علاقه‌ی خود بود، مدتی بعد به لس‌آنجلس نقل مکان کرد و بین کلاس‌های آموزش فیلم‌سازی و کالج و آزمون‌های بازیگری در رفت و آمد بود. نگار لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی و فوق لیسانس‌اش را در رشته‌ی مدیریت رویدادها و روابط عمومی از دانشگاه یورک دریافت کرد.

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

نقش‌آفرینی در آدمکش آمریکایی

نگار پیش از این در سریال «چهار صبح» از شبکه‌ی سی‌بی‌سی کانادا ایفای نقش کرده است. او در فیلم آدمکش آمریکایی نقش یک مامور مخفی مرگ‌آفرین ترک به نام آنیکا را بازی می‌کند. میچ راپ (اوبرین) مامور تازه‌کاری در بخش عملیات سیاه سازمان سیاست که به همراه مربی‌اش استان هارلی (کیتون) ماموریت می‌یابند تا در مورد موجی از حملات تصادفی به اهداف نظامی و غیر نظامی تحقیق کنند. آنها پس از کشف الگویی از خشونت، با همکاری آنیکا سعی می‌کنند جلوی یک جاسوس اسرارآمیز را بگیرند که می‌خواهد جنگ جهانی سوم را در خاورمیانه به راه اندازد.

نگار به دلیل آمادگی جسمانی بالای مورد نیاز فیلم و به ویژه کاراکتر خودش، ناچار شد که تناسب اندام بهتری پیدا کند: «به کلاس‌های بوکسینگ و تای‌بوکسینگ رفتم. در باشگاه واقعا فعال هستم.» او علاوه بر تناسب اندام، باید یاد می‌گرفت که چطور به شکل صحیح از تفنگ استفاده کند: «ما به یک انبار خیلی بزرگ می‌رفتیم که راهروی درازی در آن درست کرده بودند و اطرافش درهای مختلف وجود داشت. ما پشت دیوارها قایم می‌شدیم، بعد وارد اتاق‌ها می‌شدیم و به اولین هدفی که می‌دیدیم شلیک می‌کردیم. مثل بازی‌های لیزری بود.»

وقتی که از نگار درباره‌ی کاراکتر آنیکا سؤال شد، اینطور پاسخ می‌دهد:‌ «در یک دنیایی که تحت تسلط مردهاست، او درست وسط آنهاست و همه‌ی آن کارهای کثیف را او هم انجام می‌دهد. البته در کاراکتر او چیزهای بیشتری هست.»

آدمکش آمریکایی یکی از فیلم‌های پرفروش امسال خواهد بود.

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

عکس های جدید شیوا نگار

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

جدیدترین عکس های شیوا نگار

شیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negarشیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negarشیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negarشیوا نگار بیوگرافی و عکس های دختر ایرانی هالیوودی Shiva Negar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا