مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ هجدهمین دوره مسابقه فنلاندی حمل همسر از روز شنبه 7 اکتبر در روستایی در آمریکای شمالی برگزار شد. این مسابقات هر ساله تماشاگران زیادی را به محل برگزاری مسابقات می‌کشاند و توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب می‌کند. زیرا زوج‌ها برای کسب شهرت و ثروت همچنین رقابت در مسابقات حمل همسر قهرمانی جهان که تابستان آینده در...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ هجدهمین دوره مسابقه فنلاندی حمل همسر از روز شنبه ۷ اکتبر در روستایی در آمریکای شمالی برگزار شد. این مسابقات هر ساله تماشاگران زیادی را به محل برگزاری مسابقات می‌کشاند و توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب می‌کند.

زیرا زوج‌ها برای کسب شهرت و ثروت همچنین رقابت در مسابقات حمل همسر قهرمانی جهان که تابستان آینده در فنلاند برگزار می‌شود، حاضر می‌شوند در چنین رقابتی شرکت کنند.

مردان شرکت کننده در مسابقه حمل همسر در حالی که همسران خود را به دوش گرفته‌اند به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. پیروز این مسابقه کسی است که در سریع‌ترین زمان و با عبور از موانع همسرش را حمل کند. اجباری نیست که زوج حتما زن و شوهر باشند و می‌توانند هر کسی را که می‌خواهند، برای حمل کردن انتخاب و به عنوان همسر نمادین حمل کنند. البته در نسخه آمریکایی آن حتما باید بالای ۲۱ سال باشند.

این مسابقه فنلاندی در آمریکا نیز رایج شده است، مسابقه حمل همسر در شرایط سخت حتی گودال‌هایی در مسیر حرکت مردان در طول این مسابقه وجود دارد که از لحاظ خطرناک و خطرساز بودن “زن بیوه‌کن” نامیده می‌شود. مسابقه نسخه آمریکایی حمل همسر در ایالت مین در شمال شرقی آمریکا برگزار شد.

زمین پر از گل و لای و لغزنده بود اما زوجی از ویرجینیا، در مسابقه قهرمانی حمل زن در آمریکای شمالی، جوایز شامل پول و آبجو را درو کردند. جیک و کیرستن بارنی از لکزینگتن ویرجینیا روز شنبه در این رقابت لغزنده، پیش از بقیه به خط پایان رسیدند. اما این مسابقه برای جیک دشوارتر از کیرستن بود، زیرا او همسرش را هنگام گذشتن از آب و پریدن از روی تیرهای چوب، برپشت خود حمل می‌کرد.

برنده پنج برابر وزن “همسر” خود پول دریافت می‌کند. البته جایزه این مسابقه در قدیم مضربی از وزن زن بود. در مسابقه نسخه آمریکایی هم پنج برابر وزن کیرستن یعنی ۶۳۰ دلار جایزه به خانواده بارنی پرداخت شد.

این مسابقه با الهام از حکایت افسانه‌ای فنلاند به نام گروه رونکاینن طرح ریزی شده است. دار و دسته‌های رونکاینن دهکده‌ها را غارت می‌کردند و زن‌ها را می دزدیدند. آنها آسیب زیادی هم به روستاهای اطراف می‌زدند. اعضای این گروه علاوه بر سرقت اشیای قیمتی، مواد غذایی و نان، زنان روستا را نیز به سرقت می‌بردند تا به همسری خود درآورند. آنها زنان را روی دوش حمل می‌کردند و مسیر زیادی را به سرعت به سمت محل اختفای خود می‌بردند. البته بسیاری معتقدند این تنها در حد یک فرضیه است که “سرقت همسر” با کمی تغییر نام در حال حاضر به مسابقه‌ای جذاب با نام “حمل همسر” تبدیل شده باشد. اما این نزدیک‌ترین فرضیه به علت ایجاد چنین مسابقه‌ای است.

مسابقه حمل همسر قهرمانی جهان ماه مارس ۲۰۱۸ در فنلاند برگزار خواهد شد.

تصاویری از مسابقه حمل همسر در آمریکای شمالی:

مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس

مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس

مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس

مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس

مسابقه « حمل همسر » در آمریکای شمالی برگزار شد +عکس

در حاشیه برگزاری این مسابقه برخی از شرکت کنندگان فرصت را برای خواستگاری مناسب دیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا