نبرد تن به تن اسب‌های سیاه عربی | فیلم


اسب عربی که بعضی اوقات در ایران به آن اسب اصیل می‌گویند یکی از نژادهای اسب سبک در جهان و متعلق به منطقه خاورمیانه می‌باشد. شناسایی این نژاد بدلیل شکل سر متمایز و دم مرتفع آن آسان می‌باشد. این اسب یکی از قدیمترین نژادها در جهان محسوب شده به طوری که کشف‌های باستان شناسی اصول این نژاد را به 4500 سال قبل بر می‌گرداند، اسبهای عربی در منطقه...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نبرد تن به تن اسب‌های سیاه عربی | فیلم

ده نژاد برتر از زیباترین اسب‌های جهان | فیلم...

نبرد تن به تن اسب‌های سیاه عربی | فیلم

نبرد رهبر گله اسب‌های وحشی موستانگ با نر تازه...

نبرد تن به تن اسب‌های سیاه عربی | فیلم

ترسیدن و فرار بوفالو 1.5 تنی از بچه فیل | فیل...

اسب عربی که بعضی اوقات در ایران به آن اسب اصیل می‌گویند یکی از نژادهای اسب سبک در جهان و متعلق به منطقه خاورمیانه می‌باشد. شناسایی این نژاد بدلیل شکل سر متمایز و دم مرتفع آن آسان می‌باشد.

این اسب یکی از قدیمترین نژادها در جهان محسوب شده به طوری که کشف‌های باستان شناسی اصول این نژاد را به ۴۵۰۰ سال قبل بر می‌گرداند، اسبهای عربی در منطقه خاورمیانه بوجود آمده و از آنجا از طریق تجارت یا جنگ‌ها به تمام جهان انتشار یافته‌اند، همچنین از این نژاد برای بهبود بخشیدن ویژگی‌های دیگر نژادها از قبیل قدرت تحمل بالا، فرمان پذیری و سرعت استفاده می‌شود.

نژاد اسب عربی در طول تاریخ به دست مردم عرب کوچ نشین پرورش و تکامل یافت تا آنجا که به طور معمول این اسب با صاحب خویش در یک چادر میزیسته. این ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با انسان تا به امروز در این نژاد حفظ شده است و آن را به مورد اعتمادترین نژاد اسب برای استفاده در جنگ‌ها مبدل کرده بود، این شیوه پرورش اسب عربی هم اکنون توسط مربیان اروپایی نیز دنبال می‌شود به طوری که مربی اسب با آن مانند یک دوست رفتار می‌کند.

انضباط و فرمانبرداری این اسب سبب می‌شود که به صورت یکی از قویترین نژادها در مسابقات اسب دوانی درآید و این نژاد یک از ده نژاد محبوب در بسیاری از مناطق جهان شامل ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیای کبیر، استرالیا، اروپا، آمریکای جنوبی و همچنین سرزمین اصلی آن خاورمیانه است اهمیت این نژاد در جهان تا به آن حد پیش رفته که سازمانی بین‌المللی مخصوص آن با عنوان سازمان جهانی اسب عرب برای حفظ این نژاد زیبا تشکیل شده است که ایران نیز از اعضای آن می‌باشد.

(۷)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : اسب, اسب عرب, اسب عربی, جنگیدن اسب های نر, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات

7
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا