روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا


ساخت عروسک با خمیر چینی از انوع هنرهای پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید با ساخت عروسک ها و مجسمه های مختلف با خمیر چینی قست های مختلف منزل خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. با کمک خمیر چینی می توانید عروسک های زیبا و مختلفی را در منزل بسازید، و برای ساخت این نوع عروسک های خمیری می...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

آموزش ساخت خمیر چینی عروسک به همراه مدل هایی از مراحل ساخت عروسک با خمیر چینی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این عروسک های خمیری زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند.

ساخت عروسک با خمیر چینی از انوع هنرهای پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید با ساخت عروسک ها و مجسمه های مختلف با خمیر چینی قست های مختلف منزل خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

با کمک خمیر چینی می توانید عروسک های زیبا و مختلفی را در منزل بسازید، و برای ساخت این نوع عروسک های خمیری می توانید از انواع خمیرهای چینی با رنگ های مختلف استفاده نمایید.
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا

ساخت عروسک با خمیر چینی

ساخت عروسک با خمیر چینی دارای چند مرحله است و شما می توانید با کمک این مراحل عروسک های زیبایی را در منزل بسازید. در ادامه آموزش ساخت خمیر چینی و مدل هایی از انواع عروسک های خمیری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا

مواد لازم برای ساخت خمیر عروسک

چسب چوب شمال : یک پیمانه پودر نشاسته ذرت : یک پیمانه گلیسرین : یک قاشق غذاخوری آبلیمو : یک قاشق غذاخوری وازلین : یک قاشق غذاخوری

روش ساخت خمیر عروسک

ابتدا وازلین و گلیسرین و آبلیمو را به همراه چسب چوب درون تابه ای نچسب بریزید و با کمک قاشق چوبی این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید سپس تابه را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و بعد از اینکه وازلین ذوب شد نشاسته ذرت را به مخلوط این مواد اضافه کنید تا خمیر چینی نرم و یکدستی ایجاد شود.
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا
سپس خمیر را از درون تابه بردارید و به مدت یک دقیقه خمیر را ورز دهید و به شکل توپ گردی در آورید و خمیر را بلافاصله درون پلاستیک فریزر قرار دهید و پلاستیک را خوب هواگیری کنید و به مدت ۲۴ ساعت خمیر را در مکانی قرار دهید تا به خوبی استراحت کند سپس رنگ های مورد نظر خود را به خمیر اضافه کنید و عروسک های زیبایی را با خمیر چینی درست کنید.
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا
روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا

مدل های عروسک خمیر چینی

بعد از تهیه خمیر می توانید عروسک خمیری زیبایی را بسازید که بهتر است برای جذابیت بیشتر عروسک خمیری از خمیرها با ترکیب رنگی مناسبی استفاده کنید تا عروسک های ساخته شده بعد از اتمام کار ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشند. در ادامه مدل هایی از عروسک ها با خمیر چینی و مراحل ساخت این مدل عروسک ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

.u60169eefab80d54584e60f471acc8e33 .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33:active, .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33:hover .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33 .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33 .ctaText .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33 .postTitle .u60169eefab80d54584e60f471acc8e33:hover .postTitle
حتما بخوانید: الگوهای نمدی جالب و متفاوت برای ساخت عروسک و حروف انگلیسی

روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیباروش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا

در این مطلب آموزش ساخت خمیر چینی عروسک و مدل هایی از مراحل ساخت عروسک با خمیر چینی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با مشاهده این مدل ها بتوانید عروسک هایی زیبایی را در منزل بسازید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای دستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد