نحوه ی ماساژ گردن


نحوه ی ماساژ گردن

اکنون ماساژ گردن را به این ترتیب آغاز کنید : دو کف دست خود را زیر گردن ماساژ گیرنده قرار دهید. انگشتهای خود را کمی جمع کنید و با سرعت روی گردن ضرب بگیرید! پشت دست شما به میز (یا زمین) تکیه داشته باشد. شدت ضرب انگشتان باید در حدی باشد که برای نواختن پیانو لازم است. پس ابتدا باید نواختن پیانو را بیاموزید! نگران نشوید! لزومی ندارد پیانیست باشید....

اکنون ماساژ گردن را به این ترتیب آغاز کنید : دو کف دست خود را زیر گردن ماساژ گیرنده قرار دهید. انگشتهای خود را کمی جمع کنید و با سرعت روی گردن ضرب بگیرید! پشت دست شما به میز (یا زمین) تکیه داشته باشد. شدت ضرب انگشتان باید در حدی باشد که برای نواختن پیانو لازم است. پس ابتدا باید نواختن پیانو را بیاموزید! نگران نشوید! لزومی ندارد پیانیست باشید. کافیست فشار زیادی وارد نکنید. با سرانگشتها، بالا و پایین گردن را با فشاری که شرحش داده شد، ضرب بگیرید. این حرکت در قسمتی از پشت هم ادامه می یابد، اما زیاد از گردن فاصله نگیرید. تنها قسمتی از پشت را که به گردن نزدیک و در دسترستان است ماساژ دهید

دستهایتان را زیر پشت سر ماساژ گیرنده بگذارید و به آرامی آن را کمی بلند کنید و به طرف چپ برگردانید، تا روی دست چپ شما قرار گیرد و استراحت کند. اگر حس کردید او سعی دارد کمکتان کند، از او بخواهید در این باردیگر این مشکل را داشتید و او سرش را راست نگهداشت، می توانید به آرامی سر او را بلند کنید و چند بار بالا و پایین ببرید.

اکنون برآمدگی کف دست راست خود را بچرخانید و روی شانه او بگذارید. انگشتهای دست راست خود را بچرخانید و روی شانه او بگذارید. انگشتهای دست راست را در امتداد پشت، به طرف ستون فقرات، روی گردن حرکت دهید.

ماساژ را ادامه دهید تا انگشتها نزدیک به محل رویش موهای سر برسند، بعد دستتان را برگردانید تا با گردن عمود شود و به آرامی فشار دهید. به پایین گردن برگردید. از آنجا به بالاترین قسمت سینه، در امتداد شانه، بروید.

سه یا چهار بار این حرکات را تکرار کنید.

نحوه ی ماساژ گردن
loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری