آموزش کیک برای بچه ها، شبیه دسته گل


آموزش کیک برای بچه ها، شبیه دسته گل

یک چهارم پیمانه از آب را بجوشانید و پودر کاکائو را در آن حل کنید. آن‌گاه باقیمانده آب را به آن بیفزائید و بگذارید در دمای محیط خنک شود.

مواد لازم کیک دسته‌گل زیبای تابستانی
آب 185 میلی لیتر پودر کاکائو 25 گرم کره نرم 90 گرم شکر 100 گرم شکر قهوه‌ای روشن 75 گرم تخم مرغ 2عدد اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری آرد 175 گرم بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری نمک یک هشتم قاشق چایخوری مارشمالو برای تزئین به میزان لازم شکر رنگی برای تزئین به میزان لازم فوندانت سبز رنگ حدود 300 گرم
آموزش کیک برای بچه ها، شبیه دسته گل

روش تهیه کیک دسته‌گل زیبای تابستانی
یک چهارم پیمانه از آب را بجوشانید و پودر کاکائو را در آن حل کنید. آن‌گاه باقیمانده آب را به آن بیفزائید و بگذارید در دمای محیط خنک شود. سپس کره، شکر و شکر قهوه‌ای را با سرعت متوسط همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی بیفزائید و مخلوط کنید. حالا وانیل را نیز درون مایه کیک بریزید و مواد خشک را همراه با محلول پودر کاکائو بطور یک در میان به آن بیفزائید. اکنون 8 قالب بزرگ کیک فنجانی را با کپسول‌های کاغذی بپوشانید و مایه فراهم کرده را درون قالب‌ها بریزید. مراقب باشید که یک سوم از سر قالب‌ها خالی بماند. اینک کیک‌های فنجانی را به مدت تقریبی 20-25 دقیقه، در فر گرم کرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید و روی پنجره سیمی خنک کنید. آن‌گاه روی کیک‌ها را با کرم کره‌ای بپوشانید و مارشمالو‌ها را با قیچی آشپزخانه از ارتفاع به 4 قسمت تقسیم کنید. از مارشمالو‌های خرد کرده به عنوان گلبرگ استفاده کنید و روی کیک‌ها را بیارائید. حالا روی گلبرگ‌ها شکر رنگی بریزید. سپس با فوندانت سبز رنگ برای گل‌ها ساقه بسازید.

یادآوری1:
برای تهیه کرم کره‌ای به مراجعه کنید.

یادآوری2:
خمیر فوندانت را از فروشگاه‌های لوازم قنادی تهیه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج