اردوی انتخابی تیم ملی اسلالوم و اسپرینت بانوان برگزار می‌شود


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ اردوی انتخابی تیم ملی اسلالوم و اسپرینت بانوان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان از فردا آغاز می‌شود. 21 قایقران به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی اسلالوم و اسپرینت بانوان به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان دعوت شدند. این مرحله از اردو فردا 20 مهرماه در دریاچه آزادی آغاز می شود...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ اردوی انتخابی تیم ملی اسلالوم و اسپرینت بانوان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان از فردا آغاز می‌شود. ۲۱ قایقران به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی اسلالوم و اسپرینت بانوان به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان دعوت شدند.

این مرحله از اردو فردا ۲۰ مهرماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا ۲۸ مهرماه در بخش کایاک و کانو ادامه پیدا خواهد کرد.

شقایق سیدیوسفی، مهدیه ریاضی، پریسا مقدم و روژان پیروزنیا مربیان این تیم هستند.

یاسمن رضا سلطانی، آتوسا خراطی، نازنین فرزانه، سارا موسوی، روژیا فیروزکار، مهلا شعبانلو و پریا شکوی از تهران، نگین جباریه و ملیکا سماکی از مازندران و یاسمن قمری از همدان در بخش کایاک و ستاره همایونفرد از اصفهان، ثنا عیوضی و سحر عشایری از آذربایجان شرقی، نیروانا اسدبیگی، زهرا مطهر، هدیه خیرآبادی، صبا سینایی، فاطیما کاظمی و مریم آبزن از تهران و گلشن رهیده و دنیا محمدی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در