ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2


ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2

افراد زیادی هستند که دوست دارند در تلگرام برای خود شماره مجازی بسازند و تصورشان بر این است که با اینکار می توانند حریم خصوصیشان را حفظ کنند ولی در واقع این چنین نیست . ما تصمیم گرفتیم قبل از اینکه ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2 آموزش دهیم،مقدمه ی در مورد این برنامه […] نوشته ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2...

افراد زیادی هستند که دوست دارند در تلگرام برای خود شماره مجازی بسازند و تصورشان بر این است که با اینکار می توانند حریم خصوصیشان را حفظ کنند ولی در واقع این چنین نیست . ما تصمیم گرفتیم قبل از اینکه ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2 آموزش دهیم،مقدمه ی در مورد این برنامه ها بنویسیم تا شما با آگاهی بیشتر اقدام به استفاده از این برنامه ها نمایید. با زوم تک همراه باشید.

استفاده از این برنامه ها نه تنها حریم خصوصی شما را حفظ نمی کند بلکه سبب می شوند که هزاران نفر به تلگرام ، اینستاگرام و… شما دسترسی داشته باشند. تعداد شماره های که این برنامه ها ارائه میدهند از تعدادکاربرانی که درخواست شماره مجازی دارند کمتر است و همین موضوع سبب می شود که مدتی بعد فردی به شماره مجازی که قبلا استفاده شده است ، دسترسی داشته باشد.

البته تلگرام خوشبختانه امنیت فوق العاده ی دارد که شماره های را که در دستگاههای متفاوت مکرر تکرار می شوند را می بندد.پیشنهاد می شود تنها در صورت لزوم و ضرورت از این برنامه ها استفاده کنید.

برنامه Talk2

برنامه Talk2 به عنوان یکی از برنامه های پرطرفدار در زمینه ساخت شماره مجازی تلگرام می باشد که به نسبت دیگر برنامه دارای کارکرد بیشتر و بهتریست و تقریبا می توانید در همه ی برنامه های شبکه اجتماعی از آن استفاده کرد.

ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2

اگر می خواهید از این برنامه ( برنامه Talk2 ) استفاده کنید باید یک شماره تلفن همراه داشته باشید که پس از ثبت نام برای شماره مجازی ، کد فعال سازی به شماره شما ارسال می شود. پس از اینکه اکانت شما تایید شد به شما یک شماره مجازی فلیپین داده می شود. این شماره مجازی با ۶۳+ شروع می شود. در این برنامه می توانید از قابلیت های زیر نیز استفاده کنید :

چت رایگان و چت گروهی ارسال اس ام اس کیفیت بهتر پاسخ و….

وبگردی

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل