آدریانو: پس از فوت پدرم، در تونل افسردگی گرفتار شدم؛ مورینیو من را برای اینتر می خواست، اما دیگر قوی نبودم


آدریانو: پس از فوت پدرم، در تونل افسردگی گرفتار شدم؛ مورینیو من را برای اینتر می خواست، اما دیگر قوی نبودم

بازیکن سال های نه چندان دور اینتر، رم و فیورنتینا، از...

طرفداری- آدریانو، مهاجم برزیلی و اسبق تیم های رم، پارما، اینتر و فیورنتینا در خصوص افسردگی دوری از میادین فوتبال صحبت کرده است و می گوید در سن 35 سالگی، باز هم می خواهد فوتبال بازی کند.

زمانی از آدریانو، به عنوان برنده توپ طلا یاد می شد و بسیاری او را یکی از مهاجمان برتر آینده دنیای فوتبال می دانستند. به هر حال، او هیچ گاه از شوک درگذشت پدرش نتوانست به خوبی ریکاوری کند و این موضوع، آینده فوتبالی اش را نیز تحت تاثیر قرار داد. به نقل از TV Globo، آدریانو می گوید:

پس از مرگ پدرم، من در این تونل افسردگی گرفتار شدم. نمی توانستم راه خروج از این تونل را پیدا کنم. برای سه یا چهار ماه، من کاملاً داغون بودم. حمایت معنوی از من می شد. تمام تیم اینتر از من حمایت می کرد و آن ها سعی کردند به من کمک کنند، اما این موضوع بزرگ تر و قوی تر از آن چیزی بود که می توانستم از پسش بر بیایم. تصمیم گرفتم به برزیل برگردم و در سال 2006، به سائوپائولو بازگشتم. ژوزه مورینیو می خواست من به اینتر بازگردم اما دیگر چیزی مثل سابق نبود، من مانند سابق، دیگر قدرتمند نبودم.

وی افزود:

من دیگر آن قدرت ذهنی که برای بازی کردن در خارج از کشور لازم بود را نداشتم. می خواستم نزدیک خانواده ام باشم و دلم برای برزیل خیلی تنگ شده بود. بسیار دلتنگ برزیل بودم. تنها به لطف خانواده ام بود که من به مسیری بسیار تاریک راه نیافتم.

اما مشکلات آدریانو، بیش از آنچه فکر کنید عمیق بود. او در مصرف نوشیدنی زیاده روی کرد و برای روز ها، ناپدید می شد. در نهایت مادر او اعلام کرد که آدریانو اقدام به خودکشی کرده است. او دوره های کوتاهی در تیم های فلامینگو، رم، کورینتیانس، اتلتیکو پاراننزه و میامی یونایتد داشت و در نهایت در سال 2016، در حالی که بدون هیچ توضیحی از باشگاه آمریکایی خارج شده بود، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گرچه بازی نمی کردم، اما آمادگی جسمانی ام را حفظ کرده ام. حتی اگر باشگاهی نداشته باشم، می خواهم تمریناتم را آغاز کنم. می خواهم این کار را برای خودم انجام بدهم. می خواهم ثابت کنم که می توانم بر محدودیت هایم، غلبه کنم. این تنها راهی است که متوجه شویم آیا می توانم باز هم بازی کنم یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا