انیمه شات: قسمت سوم


انیمه شات: قسمت سوم

دوباره پنج شنبه از راه رسید و ما سومین قسمت از انیمه شات را برای شما آماده‌ کرده‌ایم تا علاوه‌بر مطلع شدن از جدیدترین اخبار، با پخش‌های سرگرم کننده مختلف همراه ما باشید. اخبار — (اشکان دولتی) اولین خبر امروز مربوط به انیمه بسیار محبوب «توکیو گول» (Tokyo Ghoul) است...

دوباره پنج شنبه از راه رسید و ما سومین قسمت از انیمه شات را برای شما آماده‌ کرده‌ایم تا علاوه‌بر مطلع شدن از جدیدترین اخبار، با پخش‌های سرگرم کننده مختلف همراه ما باشید.

اخبار — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت سوم

اولین خبر امروز مربوط به انیمه بسیار محبوب «توکیو گول» (Tokyo Ghoul) است که فصل جدید آن به نام Tokyo Ghoul:re تایید شده و در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. همچنین اعلام شد که صداپیشه شخصیت اصلی، «هایسه ساساکی» (Haise Sasaki)، «ناتسوکی هانائه» (Natsuki Hanae) است که در فصل‌های قبلی صدا پیشه شخصیت «کن کانکی» (Ken Kaneki) بود. خلاصه داستان این فصل را هم در ادامه برای شما قرار داده‌ایم:

دو سال از حمله به «انتیکو» (Anteiku) می‌گذرد و با تغییر فضای شهر توکیو، قدرت سازمان CCG بسیار افزایش یافته است. گول‌ها هنوز یک تهدید برای جامعه محسوب می‌شوند و سازمان تروریستی «آوگیری» (Aogiri) افزایش قدرت CCG را نگران کننده می‌داند.

سازمان CCG از جوخه‌ای به نام Quinx برای انجام ماموریت‌ها استفاده می‌کند و اعضای آن انسان‌هایی هستند که با جراحی قدرت گول‌ها را به دست آورده و به موجوداتی نیمه انسان و نیمه گول تبدیل شده‌اند و رهبر این گروه بر عهده هایسه ساساکی است که یک دورگه متفاوت و بسیار قدرتمند است. هایسه ساساکی توسط یک افسر ماهر، «کیشو آریما» (Kishou Arima)، تعلیم دیده ولی هر چه بیشتر در داستان پیشروی می‌کنیم، خاطرات گذشته هایسه به سراغ او می‌آیند و با گذشته او بیشتر آشنا خواهیم شد.

این انیمه از مانگایی به همین نام اقتباس شده است که نشر آن از سال ۲۰۱۴ شروع شده است. در انتها نیز باید بگویم که انیمه Tokyo Ghoul:re برای پخش در فصل زمستان سال آینده برنامه ریزی شده است.

انیمه شات: قسمت سوم

قرار است از روی مانگای فانتزی و علمی تخیلی Beatless که نویسنده آن «ساتوشی هاسه‌آند» (Satoshi Haseand) است یک انیمه ساخته شود. انیمه Beatless برای پخش در زمستان سال 2018 برنامه ریزی شده است. نکته قابل توجه تیم سازنده انیمه این است که «شیجی میزوشیما» (Seiji Mizushima)، کرارگردان انیمه اصلی Fullmetal Alchemist، ساخت آن را برعهده دارد.

انیمه شات: قسمت سوم

استودیو Kamikaze Douga خبر از ساخت انیمه سینمایی به نام «نینجا بتمن» (Batman Ninja) داد که قرار است در سال ۲۰۱۸ پخش شود. به نظر می‌رسد که استودیو Kamikaze Douga حدود سه سال بر روی این انیمه کار کرده و یوگو کانو که سابقه کار بر روی آثاری مثل JoJo’s Bizarre Adventure ،Ajin و Psycho-Pass را دارد آهنگسازی آن را بر عهده دارد. نویسنده این فیلم «کازوکی ناکاشیما» (Kazuki Nakashima) است که سابقه کار بر روی آثاری مثل Gurren Lagann و Kill la Kill را دارد و طراحی شخصیت‌ها بر عهده خالق مانگای Afro Samurai، «تاکاشی اوکازاکی» (Takashi Okazaki)، است.

انیمه شات: قسمت سوم

خالق مانگای بسیار محبوب Claymore، «نوروهیرو یاگی» (Norihiro Yag)، قرار است یک مجموعه مانگای جدید را آغاز کند که در مجله هفتگی شونن قرار خواهد گرفت. هنوز نام این مانگا و تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. اولین قسمت از مانگای Claymore در سال 2001 عرضه شد و تا سال 2014 ادامه داشت و در سال 2007 یک انیمه نیز از روی آن ساخته شده است. پیش از این نیز نوروهیرو یاگی در بین سال‌های 1993 تا 2000 بر روی مانگای Angel Densetsu کار می‌کرد که از یک بازی ویدئویی اقتباس شده بود.

در این هفته رویداد کامیک کان 2017 در شهر نیویورک برگذار شده است که علاوه بر شخصیت‌های ابرقهرمانی غربی، شاهد شخصیت‌های انیمه‌ای نیز بودیم و چند تصویر از آن را برای شما در گالری زیر قرار داده‌ایم.

معرفی انیمه — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت سوم

برای سومین قسمت از انیمه شات قصد داریم یک انیمه ورزشی را به شما معرفی کنیم. قبل از اینکه به سراغ معرفی انیمه بروم لازم است تا به صورت کلی درباره مزیت انیمه‌های ورزشی صحبت کنم. همیشه به سریال‌ها و فیلم‌ها ورزشی این ایراد گرفته می‌شود که در زمین بازی هیچ چیز طبیعی نیست و آن حس اشتیاق و استرس به بیننده دست داده نمی‌شود. انیمه ورزشی به خوبی از عنصر اغراق استفاده می‌کنند و به خاطر سبک کاری خودشان می‌توانند خوبی هیجان به مخاطب منتقل می‌شود. انیمه مورد نظر ما برای این هفته Slam Dunk نام دارد که حول ورزش بسکتبال جریان دارد و علاوه‌بر این، پر از لحظات کمدی و خنده‌دار است که می‌تواند آن را به یکی از خنده‌دارترین آثاری که تماشا کرده‌اید تبدیل کند. شخصیت اصلی داستان «ساکاروگی هانامیچی» (Hanamichi Sakuragi) نام دارد که فردی بسیار قدبلند و قدرتمند است که رفتار بسیار تندی دارد و در دوران راهنمایی پیشنهاد دوستی او از جانب 50 دختر رد شده است. ساکوراگی که حالا به دبیرستان آمده قصد دارد آن دوران بد را فراموش کرده و به خاطر یک دختر وارد تیم بستکبال دبیرستان می‌شود ولی بعد از مدت کمی واقعا به این ورزش علاقه‌مند می‌شود. تیم بسکتبال دبیرستان شوهوکو یک هدف دارد و آن هم راهیابی به مسابقات ملی و مبارزه برای قهرمانی کشور است. انیمه Slam Dunk در سال 1993 و طی 101 قسمت پخش شد ولی با این وجود کیفیت بصری مناسبی دارد و به هیچ وجه از آن زده نخواهید شد.

انیمه شات: قسمت سوم

انیمه‌های ورزشی تاثیر زیادی بر روی جامعه ژاپن داشته و کودکان با تماشا آن به ورزش‌های مختلف علاقه پیدا می‌کردند. تقریبا همه در کشور ما با انیمه فوتبالیست‌ها آشنا هستند، این انیمه توانست در آن سال‌ها بسیاری از کودکان را به ورزش فوتبال علاقه‌مند کند و Slam Dunk دقیقا همین کار را با ورزش بسکتبال انجام داده است. از آنجایی که ساکوراگی با بسکتبال هیچگونه آشنایی ندارد، لازم است تا همه چیز از ابتدا با او درس داده شود و به همین دلیل خیلی از حرکات و قوانین بسکتبال در این انیمه به مخاطب آموزش داده می‌شود. شاید بگویید که این موضوع برای علاقه‌مند شد به ورزش کافی نیست و در این نقطه است که عنصر اغراق وارد عمل می‌شود. نوجوانان و جوانان این شخصیت‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند و سعی می‌کنند همانند این شخصیت‌ها بازی کنند.

انیمه شات: قسمت سوم

مانگاکای این اثر «تاکهیکو اینوئه» (Takehiko Inoue) نام دارد و مانگای آن توانسته تاکنون بیش از 120 میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته باشد. تاکهیکو اینوئه از موضوع بسکتبال در دو انیمه دیگر خود نیز استفاده کرده است که نشان دهنده علاقه بسیار او به این ورزش است. در شش سال کاری او بر روی مانگای Slam Dunk همیشه از جانب طرفداران برای او نامه‌های فرستاده می‌شد و به او می‌گفتند که به خاطر مانگای او به بسکتبال علاقه پیدا کرده‌اند. موضوع جالب اینجاست که خود اینوئه در ابتدا برای محبوب شدن میان دخترها به بسکتبال رو آورد ولی بعد از آن واقعا به این ورزش علاقه پیدا کرد و تمام زندگی خود را وقف آن کرد. او از همین موضوع ساده برای طراحی شدخصیت ساکوراگی استفاده کرد و همین موضوع شخصیت ساکوراگی قابل لمس می‌کند. در سال 2010 فدراسیون بسکتبال ژاپن از تاکهیکو اینوئه به خاطر تلاش‌هایش برای محبوب کردن این ورزش تقدیر می‌کند.

تاپ تن — (ماهان عاقل)

در تاپ تن این هفته به 10 عدد از غمگین‌ترین مرگ‌های دنیای انیمه می‌پردازیم که با دیدن آن‌ها اشک در چشمانتان جمع خواهد شد. این لیست کاملا شخصی بوده و اگر با نظر بنده موافق یا مخالف هستید لطفا در قسمت نظرات، لیست خود را با ما در میان بگذارید.

10. اسپایک اسپیگل

انیمه شات: قسمت سوم

اسپایک اسپیگل شخصیت اصلی انیمه محبوب و معروف Cowboy Bebop است. او در سال 2044 در ماه بدنیا آمد و در خرابه‌ها بزرگ شد تا تبدیل به یک دزد شد و بعد مدتی به گروه Red Dragon ملحق شد و به خاطر توانایی‌هایش به یکی از بهترین مامورین آن‌ها تبدیل می‌شود. بعد از گذر سال‌ها اسپایک گروه Red Dragon را به دلایلی ترک کرد و به یک جایزه بگیر تبدیل می‌شود. توانایی‌های او در مبارزه تن به تن فوق‌العاده است و او همانند بروس لی از تکنیک مبارزه جیت کون دو استفاده می‌کند. پس از آنکه زن مورد علاقه‌‌اش توسط گروه Red Dragon به قتل رسید، اسپایک به قصد انتقام گرفتن و از بین بردن این گروه به مرکز آن‌ها می‌رود و در مبارزه با آن‌ها به شدت زخمی شد اما توانست رهبر این گروه را به قتل برساند . با این وجود انیمه با مرگ او به وسیله خونریزی شدید رقم می‌خورد. جالب است بدانید که «شیچیرو واتانابه» (Shinichiro Watanabe) سازنده این انیمه هنوز مرگ این شخصیت را تکذیب یا تایید نکرده است. در زیر می‌توانید یکی از بهترین دیالوگ‌های او را بخوانید:

من آنجا برای مردن نمی‌روم. من می‌روم تا بفهمم آیا واقعا زنده هستم.

9. لولوش لامپرون

انیمه شات: قسمت سوم

9. لولوش لامپرون شخصیت اصلی انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion و یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای است (در لیست باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای هم امکان حضورش وجود دارد). او قدرت فیزیکی بسیار کمی دارد ولی از دختری مرموز قدرت «گیس» (geass) را دریافت می‌کند که به او اجازه می‌دهد تنها یک بار به دیگران دستور دهد ولی دستور او حتما عملی می‌شود. لولوش در واقع یکی از شاهزاده‌های بریتانیا است، کشوری که کل دنیا را تحت سلطه خود درآورده و با خواهرش که قدرت بینایی و راه رفتن را از دست داده زندگی می‌کند. او هدفی بسیار پاک و معصومانه دارد و تنها می‌خواهد دنیایی بدون جنگ ایجاد کند تا خواهرش در آن زندگی کند. لولوش شخصیتی است که برای رسیدن به هدفش به هر کاری دست می‌زد، اما پس از مبارزات زیاد درک می‌کند که تنها یک راه برای رسیدن به هدفش وجود دارد، گذشتن از جان خودش. او با به دست گرفتن قدرت تمام دنیا را بر ضد خودش متحد و خشم آن‌ها را بر روی خود متمرکز می‌کند. وقتی تنفر دشمنان و مردمانش به بیشترین حد ممکن می‌رسد، خود را قربانی رسیدن به هدفش می‌کند تا دیگر دلیلی برای جنگ در این دنیای نفرین شده وجود نداشته باشد. در زیر می‌توانید یکی از بهترین دیالوگ‌های او را بخوانید:

من باید بیشتر خون بریزم تا خون‌های ریخته شده بیهوده نباشه.

8.ترسا

انیمه شات: قسمت سوم

ترسا یکی از شخصیت‌های مهم انیمه Claymore و قوی‌ترین موجود در دنیای این انیمه است. او در کودکی به سازمانی مرموز فروخته و از همان سن تمرینات او برای تبدیل شدن به یک کلیمور (نیمه انسان نیمه یوکی) آغاز شد. بلافاصله پس از تبدیل شدن به یک کلیمور، از آنجایی که مهارت و قدرتش بسیار بالا بود به رتبه اول و قوی‌ترین کلیمور تبدیل شود و خیلی زود کارش را به عنوان یک شکارچی یوکی آغاز کرد. مرگ ترسا یکی از اعصاب خرد کننده‌ترین مرگ‌های انیمه‌ای بود، چون او قوی‌ترین موجود در کل این انیمه محسوب می‌شود و هیچ‌کس قدرت شکست دادن او در یک مبارزه منصفانه را نداشت. او در مبارزه نهایی خود قدرت کاملش را آزاد نکرد و قصد ترحم به دشمنش را داشت، این دشمن از موقعیت ایجاد شده سوء استفاده کرد و با یک ضربه سر ترسا را از بدنش جدا نمود. در زیر می‌توانید یکی از بهترین دیالوگ‌های او را بخوانید:

این دختر کوچک که حتی نصف اندازه من هم نیست، به من آموخت که حتی یک کلیمور هم می‌تواند اشک بریزد.

7. نینا تاکر

انیمه شات: قسمت سوم

نینا تاکر یکی از شخصیت‌های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood است. پدر او «شو تاکر» (Shou Tucker) یک آلکمیست (کیمیاگر) بود (او جزء منفورترین شخصیت‌های انیمه‌ای هم شناخته می‌شود) و چندین سال که برای پیوند بین حیوان و انسان یا همان ساختن یک کایمیرا آزمایش می‌کرد، اما هیچوقت موفق نبود و دولت برای او پیام می‌فرستد که اگر کار جدیدی تحویل ندهد مدرک کیمیاگری خود را از دست خواهد داد. او از آنجایی که دیگر شخصی برای آزمایش بغیر از دختر و سگ و خانگی‌اش نداشت، از آن‌ها برای مقاصد شخصی خودش استفاده کرد و موفق به ساخت یک کایمیرا شد. دختر بچه بیچاره او که با یک سگ درآمیخته شده بود دیگر قادر به یک زندگی عادی نبود. یکی از شخصیت‌های انیمه به نام «اسکار» (Scar) دلش برای او سوخت و از روی ترجم جانش را از او گرفت. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

نگران نباش بابایی مشکلی نیست. اگه اون آقاها بهت گفتن نه، منو الکساندر براشون چشم غره میریم تا بگن اره.

6. ایتاچی اوچیها

انیمه شات: قسمت سوم

ایتاچی اوچیها یکی از بهترین و قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه Naruto است. ایتاچی بسیار از خود گذشته است و برای روستای خود، کونوها، هر کاری می‌کند حتی کشتن تمام قبیله خود. وقتی توسط بالا مقام‌ها روستا این خبر به او رسید که قبیله اوچیها قصد کودتا در روستا دارند و به او ماموریت کشتن تمام اعضای قبیله خود، حتی اعضای خانواده‌اش را می‌دهند. او هم برای روستای خود این کار را انجام می‌دهد اما برادر خود را زنده می‌گذارد، اما کسی نمی‌داند که او در حال انجام وظیفه‌اش بود و در واقع بیشتر از هر کسی به روستا وفادار است ولی همه او را به چشم یک قاتل و تروریست می‌بینند. او بعد این کار، برای جاسوسی به یکی از گروه‌های تروریستی ملحق می‌شود و برای چندین سال جاسوسی آن‌ها را می‌کند. عشقی که ایتاچی نسبت به برادرش، ساسکه، داشت بسیار بیشتر از عشقش به روستای کونوها بود و برای همین برای نجات برادرش، توسط خود ساسکه کشته می‌شود. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

این روستا بدی‌ها و تاریکی‌های خودش را دارد، اما من هنوز ایتاچی اوچیهای روستای کونوها هستم.

5. سنکتسو

انیمه شات: قسمت سوم

او یکی از شخصیت‌های انیمه دوست داشتنی Kill La Kill است. سنکتسو توسط ماتویی ایشین، پدر ریوکو (شخصیت اصلی این انیمه)، برای دخترش طراحی شده بود تا او راهی برای مقابله با فیبر‌های زندگی داشته باشد. ریوکو اوایل سنکتسو را با خجالت می‌پوشید و با او همانند یک موجود زنده رفتار نمی‌کرد، اما هرچه که بیشتر در کنار هم مبارزه کردند و با هم وقت گذراندند به یکدیگر نزدیکتر شدند. در مبارزه نهایی ریوکو و سنکتسو از اتمسفر زمین برای شکست دادن راگیو (مادر ریوکو) خارج شدند. پس از شکست دادن راگیو، برای آنکه ریوکو به راحتی به زمین بازگردد و صدمه‌ای نبیند، سنکستو خودش را قربانی می‌کند . در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

روزی خواهد رسید که یک دختر به یونیفرمش بی‌نیاز می‌شود.

4. هیده

انیمه شات: قسمت سوم

هیده یکی از شخصیت‌های مکمل انیمه Tokyo Ghoul و بهترین دوست شخصیت اصلی این انیمه (کانکی کن) است. او خیلی به دوست خود، کانکی، علاقه دارد و از کودکی همیشه مراقب او بود و هوای او را داشت. حتی زمانی که متوجه شد کانکی تبدیل به یک گول شده است برای CCG (سازمانی که گول‌ها را شکار می‌کنند) شروع به کار کرد تا از کانکی خبر بگیرد و بتواند از او مراقبت کند. زمانی که درگیری بزرگی بین گول‌ها که کانکی در میان آن‌ها بود و سازمان CCG شکل گرفت، هیده بدون در نظر گرفتن خطراتی که ممکن بود جانش را به خطر بی‌اندازد، برای مراقبت از کانکی وارد درگیری می‌شود و در میان اسیب زیادی به او وارد می‌شودبسیار و در اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد. کانکی در آخر او را در آغوش گرفت و به پیش ماموران CCG برد تا متوجه شوند که نتیجه این درگیری‌ها از دست رفتن جان انسان‌ها و گول‌های بیگناه است. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

شخصیت اصلی زندگی خودت باش.

3. گویینگ مری

انیمه شات: قسمت سوم

کشتی گویینگ مری یکی از شخصیت‌ها و اعضای مهم دزدان دریایی کلاه حصیری در انیمه One Piece است. با آنکه گویینگ مری یک کشتی است، اما روح دارد و همیشه از اعضا و کاپیتان گروهش محافظت می‌کرد. حتی یک بار وقتی این کشتی خیلی صدمه دیده بود و اعضای دیگر گروه قادر به ترمیم کردن آن نبودند، شب وقتی بقیه خواب بودند مری یک بدن برای خود ساخت و تا جایی که توان داشت کشتی را ترمیم کرد. در آخر وقتی اعضای کلاه حصیری درگیر با دولت بودند و جانشان در خطر بود، مری با آنکه از این خبر داشت که اگر یک بار دیگر به دریا بزند نابود می‌شود، جان خودش را فدای دوستان یا بهتر بگویم خانواده‌اش کرد. در لحظات آخر زندگی‌اش مری با دوستانش حرف زد و از آن‌ها برای اینکه با او گردش کردند و با او همانند یک موجود زنده و خانواده خود رفتار کردند تشکر کرد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

ببخشید، دوست داشتم شما را جلوتر ببرم. ببخشید، می‌خواستم که با هم به ماجراجویی‌های بیشتری برویم. اما من خوشحال بودم. شما همیشه با من خوب رفتار کردید. ممنونم من همیشه به خاطر بودن در کنار شما خوشحال بودم.

2. کاناده تاچیبانا

انیمه شات: قسمت سوم

کاناده تاچیبانا یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه Angel Beats! است. او و چند شخص دیگر پس از مرگشان در مدرسه افترلایف که می‌توان گفت یک دوزخ است قرار می‌گیرند. کاناده در این مدرسه مقام رئیس شورای دانشجویی را دارد، وظیفه او این است که بقیه دانشجو‌های زنده را وادار کند تا به آرامش برسند. شخصیت اصلی این انیمه، اوتوناشی، در زندگی واقعی قبل از آنکه جانش را از دست بدهد در برگه‌ای نوشت که در صورت مرگش اعضای بدنش را به دیگران پیوند بزنند. در قسمت آخر انیمه وقتی که همه به غیر از اوتوناشی و کاناده به آرامش رسیده‌اند، متوجه می‌شویم که کاناده قبل از مرگش (که دلیلش هنوز مشخص نشده است) دارنده قلب اوتوناشی بوده و به او می‌گوید که تنها دلیلی که او به اینجا آمده است، تشکر کردن از شخصی است که جانش را نجات داده و به او زمان بیشتری برای زندگی داده است. در آخر کاناده به آرامش می‌رسد و ما را با چشمان خیس ترک می‌کند. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

لطفا بگذار به تمام چیزهایی که باور داشتی، باور داشته باشم. بگذار باور کنم که زندگی عالی است.

1. کاوری میازونو

انیمه شات: قسمت سوم

کاوری میازونو یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه بسیار زیبا Shigatsu wa Kimi no Uso یا Your Lie in April است. وقتی کاوری فقط 5 سال سن داشت، اجرای زنده کوسِی (شخصیت اصلی انیمه) را دید و از همان لحظه عاشق موزیک و حسی که به انسان‌ها انتقال می‌دهد شد و در این میان علاقه زیادی به خود کوسِی نیز پیدا کرد. او از کودکی ضعیف و چندین جراحی مختلف بر روی او انجام شده بود. یک شب مادرش را در حال گریه کردن دید و متوجه شد که زمان خیلی کمی برای زندگی کردن باقی دارد. با آنکه زمان کمی برای زندگی داشت، از تک تک لحظه‌های آن استفاده کرد و با مهارت و استعدادش در ویولون زنی، لبخند بر لب مردم آورد. با آنکه دکترها برای نجات جان بسیار تلاش کردند اما او در سن 14 سالگی در اتاق عمل در گذشت. او قبل از مرگش نامه‌ای برای کوسِی نوشت که در مراسم تدفینش به دست او رسید. به شخصه وقتی نامه را خواندم به شدت گریه کردم. مرگ او یکی از غمگین‌ترین مرگ‌ها در دنیای انیمه است و حتی الان هم فکر کردن به آن قلبم را به درد می‌آورد. در زیر می‌توانید قسمت‌هایی از نامه او به کوسِی را بخوانید:

آریما کوسِی عزیز، خیلی عجیبه برای کسی نامه بنوسی که همین چند دقیقه پیش کنارش بودی. تو بدترینی، بی‌عرضه، زود باور و احمق. اگر منو فراموش کنی، برمی‌گردم و … نه، دوست ندارم دوباره از اول شروع کنم. خواهش می‌کنم فراموشم نکن. قول بده که فراموشم نمی‌کنی. خوشحالم که ملاقاتت کردم. امیدوارم که این نامه به دستانت برسد. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. ببخشید که دیگر قادر به خوردن Canelé (نوعی دسر) در کنارت نیستم. ببخشید که آنقدر می‌زدمت. ببخشید که آنقدر خودخواه بودم. خیلی خیلی متاسفم. ازت ممنونم برای همه چیز. از طرف میازونو کاوری.

در انتها باید از قرار نگرفتن بخش بیوگرافی عذر خواهی کنیم و قبل از پایان این قسمت از انیمه شات برای شما آهنگ Unravel از انیمه توگیو گول را قرار داده‌ایم. این آهنگ سه نسخه مختلف دارد و هر سه نسخه آن به یک اندازه زیبا هستند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
انیمه شات: قسمت سوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...